IOS 7 downgrade ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is er al een maniertje om ios 7 terug te zetten naar 6.1.4? voor iPhone 5? thanks !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 7 downgrade ?
is er al een maniertje om ios 7 terug te zetten naar 6.1.4? voor iPhone 5?
thanks ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dat is voor nu niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Er is een hele kleine kans. Gisteren heeft Apple ios 6.1.5 vrijgegeven.
Als je een 6.1.5 ipsw kan vinden voor je iPhone moet het lukken, maar aangezien de update voor een iPod is acht ik die kans heel, heel klein. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus het valt jammer genoeg nog niet te doen dus. voorheen ging m'n iPhone 5 op IOS 6.1.4 als een speer. nu ook nog wel maar ik merk het verschil.
laten we hopen dat er snel een manier komt ik vind wel dat Apple de mogelijkheid moet geven aan Apple gebruikers ! groet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2013 om 14:45 ---------- maar downgraden via iTunes lukt zowiezo toch niet meer.? |
|
||||
|
||||
Ge moogt altijd proberen...
Wij zullen wel uw baard komen scheren als ie onder je stoel dreigt te komen...
|
||||
|
||||
Zoals aangegeven is downgraden (met oa een iPhone 5) niet mogelijk naar een firmware die Apple niet meer signeert. Daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ios 6.1.3 downgrade naar ios 6 | sem912 | Jailbreak | 4 | 17-07-13 21:05 |
iPhone: downgrade iOS 6.1 naar iOS 5.1.1 | Roccade | Jailbreak | 29 | 27-02-13 19:23 |
Downgrade IOS 6.1 > IOS 6.0.1, kan dat? | kadda001 | iPhone algemeen | 10 | 10-02-13 21:06 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPod touch: Downgrade Ios 5.0.1 naar Ios 5 | pluto123678 | Jailbreak | 6 | 06-12-11 22:09 |
|
|