Downgrade IOS 6.1 > IOS 6.0.1, kan dat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik ben aan het proberen om mijn Iphone 5 16gb met IOS 6.1 te downgraden naar de oudere versie 6.0.1. Kan dat? Zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade IOS 6.1 > IOS 6.0.1, kan dat?
Beste leden,
Ik ben aan het proberen om mijn Iphone 5 16gb met IOS 6.1 te downgraden naar de oudere versie 6.0.1. Kan dat? Zo ja kan iemand me vertellen hoe? Wat ik al heb geprobeerd. 1. Via Iphonemania.nl iOs Firmware Iphone 5 (GSM) 6.0.1 gedownload. 2. Betreffende winzip uitgepakt en kwamen 3 mappen te voorschijn. 3. Toestel in DFU mode 4. Herstel via Itunes met shift knop om map te kunnen selecteren. Tot daar en dan loop ik vast, want Itunes vind de mappen wel, maar ziet het als lege mappen. Ik hoop dat jullie meer info hebben en ik duidelijk de vraag heb gesteld. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door kadda001; 10-02-13 om 00:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je op 6.0.1 gejailbreakt zodat Cydia jouw SHSH-gegevens heeft opgeslagen? Ik denk van niet, dus je zult nooit terug kunnen. Apple ondersteunt downgraden namelijk niet.
Er is voor jouw iPhone helaas geen mogelijkheid om terug te gaan naar 6.0 of 6.0.1. Laatst gewijzigd door Bubbly; 10-02-13 om 00:41. |
|
|||
|
|||
Zonder jailbraik kan het inderdaad niet. zelfs niet als je een back up van x maanden geleden pakt en je iphone restored.
|
|
||||
|
||||
Nou het kan wel als je TinyUmbrella hebt gebruik om van je niet-jailbroken iPhone de SHSH-gegevens op te slaan. Alleen is TU pas geüpdatet nadat 6.1 uit kwam en niemand heeft het daardoor kunnen gebruiken voor 6.0.1.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, je kan toch niet downgraden. Onthoud dit voor de toekomst |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Afhankelijk van de bron (of overal?) werd het met Safari 5.x werd het ook als .zip bestand gedownload.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met 6.x heb ik het nooit uitgeprobeerd, vandaar
Desondanks had TS het misschien niet begrepen, vandaar mijn reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? | Liinde | iPhone algemeen | 8 | 16-11-12 21:16 |
Probleem bij reservekopie na herstelling/downgrade naar IOS 5.1.1 van IOS 6 | LoveSebMagic | iPhone algemeen | 6 | 28-09-12 09:17 |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
iPod touch: Downgrade Ios 5.0.1 naar Ios 5 | pluto123678 | Jailbreak | 6 | 06-12-11 22:09 |
hoe kan ik van ios 5 naar ios 4.3.3 | yusufbozkurt | iPhone algemeen | 2 | 28-10-11 23:01 |
|
|