//

Apple teken komt en valt dan weer weg na update ios 6.0 ?

Apple teken komt en valt dan weer weg na update ios 6.0 ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , IK heb een probleem sins vandaag met mijn i phone 4 en zou niet weten hoe ik hem moet oplossen. Het gaat hierbij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-13, 22:43
IPhone4Leek IPhone4Leek is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Question Apple teken komt en valt dan weer weg na update ios 6.0 ?

Hallo ,

IK heb een probleem sins vandaag met mijn i phone 4 en zou niet weten hoe ik hem moet oplossen. Het gaat hierbij om het volgende probleem ik heb vandaag de ios van mijn i phone geüpdatet naar ios 6 nadat die hem had geïnstalleerd starten hij de telefoon automatisch opnieuw op maar nu komt er steeds het opstart logo (appel logo) in beeld en dan na een paar seconden valt het logo weer weg en zo gaat dat de hele tijd door. Ik heb hem al recovery geprobeerd maar dat lukt niet want hij maakt geen verbinding met de computer.

Wie kan mij helpen ben me ten einde raad ???????????


mvg IPhone4Leek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-13, 22:53
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Hang 'm aan de kabel en start iTunes op. Probeer nu je iPhone in de DFU modus te zetten. Als hij continu opstart (en dan crasht), houd je thuisknop ingedrukt. Als dit gelukt is, zal iTunes melden dat er een iPhone in herstelmodus is gevonden.
  #3  
Oud 09-02-13, 23:03
IPhone4Leek IPhone4Leek is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie na een aantal keer te hebben geprobeerd hem naar de dfu modes te krijgen is het me gelukt hij is nu aan het herstellen via I Tunes. nu maar hopen dat die het gewoon weer doet.

Heel erg bedankt ±D
  #4  
Oud 09-02-13, 23:21
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Geen probleem, goed gedaan!

Wat had je precies gedaan voordat je de problemen kreeg? Had je een iTunes/iCloud-backup teruggeplaatst? Gejailbreakt?
  #5  
Oud 09-02-13, 23:47
IPhone4Leek IPhone4Leek is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

ik had hem gewoon met de ios 5 werkend met een jailbreak en daarna update ik hem naar ios 6 en toen crashte hij opeens maar hij werkt weer gelukkig dus meteen maar even een andere jailbreak er weer op zetten die wel geschikt is voor de 6
  #6  
Oud 09-02-13, 23:55
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Toch niet een OTA update op het apparaat zelf? Voortaan als je een jailbreak hebt, altijd herstellen naar de nieuwe versie
  #7  
Oud 10-02-13, 08:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Toch niet een OTA update op het apparaat zelf?
Is dat manier #1 om een iPhone te bricken of #2
  #8  
Oud 10-02-13, 19:53
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nou heb ik het niet uitgeprobeerd, maar heb ik vernomen dat evasi0n (weet niet of dat ook voor Absinthe geldt) de OTA breekt waardoor het geen kwaad kan. Of dat klopt weet ik dus niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi valt na een tijdje weg na herstart weer aanwezig sillie83 Wi-Fi 0 15-11-12 12:30
Wi-Fi valt na een tijdje weg na herstart weer aanwezig sillie83 iPhone algemeen 1 09-11-12 09:34
Netwerk valt weg wanneer batterij op 45% van zijn capaciteit komt Fernando28 iPhone algemeen 0 22-01-12 16:45
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? scorpioking Archief 2 06-05-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:19.