Wifi valt na een tijdje weg na herstart weer aanwezig discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week heb ik het probleem dat mijn Wi-Fi verbinding na een tijdje wegvalt, wanneer ik mijn iphone herstart of even op de vliegtuigmodus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi valt na een tijdje weg na herstart weer aanwezig
Sinds een week heb ik het probleem dat mijn Wi-Fi verbinding na een tijdje wegvalt, wanneer ik mijn iphone herstart of even op de vliegtuigmodus zet en vervolgens weer eruit dan is de Wi-Fi verbinding tijdelijk hersteld, soms moet ik dit meerdere malen herhalen. Wanneer deze weer weg valt en ik ga naar Wi-Fi dan blijft deze maar zoeken en kan ik niks selecteren, lukt alleen door de vliegmodus aan te zetten of de telefoon compleet uit te zetten. Ik heb de netwerkinstellingen al een keer hersteld en krijg het idee dat het na de laatste software update is ontstaan (6.0.1)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi valt na een tijdje weg na herstart weer aanwezig | sillie83 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-12 10:34 |
Wi-Fi valt weg | meg1986 | Wi-Fi | 3 | 05-07-12 22:09 |
Email na een tijdje weg uit mijn iPad 2 | Boxmeer | iPad algemeen | 3 | 07-01-12 22:26 |
Wi-Fi valt weg | piet-t | Wi-Fi | 5 | 21-10-11 18:19 |
Wi-Fi valt weg | iGitze | Archief | 2 | 02-03-08 18:59 |
|
|