Wi-Fi met repeater op iPhone 4S discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een repeater geinstalleerd om het Wi-Fi netwerk in huis uit te breiden voor de zolderverdieping. Nu kan ik op diverse laptops een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi met repeater op iPhone 4S
Ik heb zojuist een repeater geinstalleerd om het Wi-Fi netwerk in huis uit te breiden voor de zolderverdieping.
Nu kan ik op diverse laptops een geweldige verbinding maken. De iPhone geeft het Wi-Fi netwerk ook aan met volle sterkte. Alleen als ik een webpagina in safari open, of de mail wil ophalen of de app store open op de iPhone, lukt dat niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen ? Laatst gewijzigd door Stakie; 12-11-12 om 23:16. Reden: woord vergeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laadt niet op met nieuwe kabel: wel met oude?? | Marizzzz | iPhone algemeen | 10 | 25-09-13 12:37 |
Iphone als hotspot samen met repeater | roesem | Wi-Fi | 2 | 26-07-11 21:24 |
Hotspots gratis? met simlock vrije IPhone met sim-only T-mobile | baltar | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-12-08 19:43 |
|
|