Problemen met het onthouden van wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen gehad met mijn wifi. Ie was verbonden maar ik had geen internet heb ik al Es' voor gehad en toen klikte ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met het onthouden van Wi-Fi
Ik heb problemen gehad met mijn Wi-Fi. Ie was verbonden maar ik had geen internet heb ik al Es' voor gehad en toen klikte ik op vergeet dit netwerk en stelde ik die opnieuw in ( wachtwoord ingeven) en ik kon weer weg voor een jaar. Maar nu kort na iOS 6.01 had ik hetzelfde voor en deed ik dus hetzelfde. Het vervelende is dat ik nu iedere keer opnieuw mijn ww moet ingeven als ik even buiten bereik van mijn netwerk geweest ben.
Oplosingkje zeer welkom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens opnieuw te klikken op "Vergeet dit netwerk" en opnieuw verbinding te maken met je Router?
|
|||
|
|||
Zou wel willen maar straat er nu ni meer op... ( alle diene knop)
|
|
|||
|
|||
Probeer dit eens:stel netwerkinstellingen opnieuw in,en ipv dan de naam van je router te kiezen, ga je voor anders, daar voer je manueel de naam van je router in, selecteer je beveiliging en voer wachtwoord in.
Bij mij werkt het nu perfect. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad de volgende stap en deze werkt 9/10 keer ook! Gewoon je netwerkinstellingen resetten en dan verbinden met je router.
|
|
|||
|
|||
das dan in instellingen algemeen en dan int midden herstel netwerk instellingen?
ik heb duidelijk geen computerbrain |
|
|||
|
|||
^ klopt, ik heb een nog erger probleem Wi-Fi bereik van 2 meter ongeveer. mag hem zaterdag kostenloos omwissellen (krijg direct een nieuwe) heb mijn iphone via t-mobile maar hun hebben ruk service, bellen naar apple en de situatie uitleggen.
|
|
|||
|
|||
ik kan nu helemaal geen verbinding meer maken. geen verbinding mogelijk. vraagt via de gewone weg zelfs geen ww meer
|
|
||||
|
||||
Herstellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: niets dan problemen met het jailbraken van 5.1.1 baseband 4.12.01 | denRusty | Jailbreak | 3 | 08-10-12 11:30 |
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. | iPhone4Robin | Jailbreak | 3 | 26-12-10 17:27 |
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data | P@t | Archief | 1 | 26-10-09 23:43 |
Problemen met het synchroniseren van foto's | robmoh | iTunes | 3 | 06-08-09 11:51 |
Problemen met het instaleren van Installer & Cyda | BABY FACE PSYCHO | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-03-09 18:22 |
|
|