//

USB kabel geen verbidning met iPhone5

USB kabel geen verbidning met iPhone5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ruim een maand de iPhone 5. Ik ben drie (!!!!) USB/oplaadkabels verder. Eentje laadt ook niet meer op via het stopcontact en doet eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-13, 18:31
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Cool USB kabel geen verbidning met iPhone5

Heb ruim een maand de iPhone 5.
Ik ben drie (!!!!) USB/oplaadkabels verder. Eentje laadt ook niet meer op via het stopcontact en doet eigenlijk niets meer.
De andere twee geven laden nog wel via het stopcontact, maar het nieuwste probleem is dat ik via de computer geen enkele respons of verbinding met de iphone krijg via USB.

Is dit een kabelkwestie?
Of is er een andere reden dat de USB kabel geen reactie geeft als ik de iPhone eraan hang?
Wat valt hieraan te doen?

Ik heb meerdere kabels geprobeerd, meerdere USB poorten, tig oplossingen doorlopen, maar tevergeefs. Zodra ik USB kabel en iphone aansluit gebeurt er niets, geen bleep, niets.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-13, 21:23
mazdabas mazdabas is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Heb je dit al eens geprobeert(ik heb windows 7)

Ga naar start > configuratiescherm > hardware en geluiden en dan apparaatbeheer bij apparaten en printers.

Dan kijk je bij universal serial bus-controllers.En als je je iphone aangesloten hebt zie je daar Apple Mobile Device USB Driver staan.
Daar even rechts op klikken en installatie ongedaan maken kiezen.
Als dat gedaan is moet je je iphone ontkoppelen en weer aansluiten.
Dan zoekt hij weer naar het juiste stuurprogramma en moet het weer werken.

En heb je wel Itunes op je computer,Als je dat niet hebt maakt hij sowieso geen verbinding dacht ik.

gr bas
  #3  
Oud 10-02-13, 21:25
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor je reactie Bas. Das ook een beetje het probleem met die Apple Mobile Device USB Driver. Die vind oik nergens in Apparaatbeheer. Maar in iTunes bij Diagnostics check vind ie m wel en goed ook. En in Software staat ie ook. Herinstalleren van Apple Mobile Device USB Driver lukt ook niet.
  #4  
Oud 10-02-13, 22:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poerk1980 Bekijk bericht
Das ook een beetje het probleem met die Apple Mobile Device USB Driver. Die vind oik nergens in Apparaatbeheer.
Dan zijn de Apple Mobile Device Drivers ook niet actief. Verwijder met Revo Uninstaller iTunes + de Apple Mobile Device Drivers. Herstart de PC en installeer de allerlaatste versie van iTunes opnieuw.

Die USB-kabel die niet meer oplaadt zal wel defect zijn. Die andere twee eventueel niet.
  #5  
Oud 10-02-13, 22:28
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Standaard

IK heb vandaag uren op fora gestruind en tot zover heeft nog nul oplossing het probleem verholpen.
  #6  
Oud 10-02-13, 22:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, meer als dat wat ik voorheen geschreven heb kan ik ook niet verzinnen.
  #7  
Oud 10-02-13, 22:37
Poerk1980 Poerk1980 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 7
Standaard

Ik ben er wel al achter dat dit probleem veel voorkomt en gebruikers helaas helemaal DOL maakt omdat niets werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone bedienen met PC via USB-kabel stefaaaan iPhone algemeen 12 09-07-14 17:27
VGA kabel + Camera USB kabel 3GS Rob44G iPhone accessoires en onderdelen 0 21-04-12 01:19
Met iphone via usb kabel op internet dutchronnie Jailbreak apps en thema's 1 12-11-10 23:33
Explorer / verkenner voor 3G met usb kabel Legalize Desktop-applicaties 3 25-09-08 13:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.