iPhone bedienen met PC via USB-kabel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om je iphone scherm op je pc zichtbaar te krijgen EN te bedienen via USB-kabel? En zo ja, hoe? Eventueel met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone bedienen met PC via USB-kabel
Hallo,
Is het mogelijk om je iphone scherm op je pc zichtbaar te krijgen EN te bedienen via USB-kabel? En zo ja, hoe? Eventueel met jailbreak. Zou wel fijn zijn als je gewoon je laptop je iphone zou kunnen bedienen en kunnen whatsappen Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Thanks, maar kan het ook MET kabel? Denk dat ze het namelijk wel blocken op het werk etc.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zijn er ook nog alternatieven? Vriend van mij is niet in staat zijn mobiel te bedienen maar wel zijn computer.
|
|
|||
|
|||
Ik zou dit graag willen maar volgens mij gaat het niet of wel?
|
|
||||
|
||||
Zou dit kunnen zonder een jailbreak toe te passen?
Zonder jailbreak lijkt me dit het proberen wel eens waard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
je download het in de appstore, en daarna via een website op de pc/laptop... geen jailbreak, geen kabel nodig |
|
||||
|
||||
TeamViewer werkt toch alleen de andere kant op?
(PC op iPhone/iPad bedienen; niet andersom) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals... Een alternatief op veency (zonder jailbreak)? Vanwege handicap kan ik mijn iphone niet gebruiken. Wel kan ik mn iphone bedienen vanaf de pc in combinatie met veency. Alleen wil graag van mn jailbreak af!
Help!!!! |
|
|||
|
|||
Geen oplossing? Iphone bedienen met PC met USB kabel via iets?
|
|
||||
|
||||
Nope.
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Oké… Nope nope nope nope nope.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone zit vast op itunes logo met usb kabel | M3DiQx | iTunes | 4 | 01-06-11 22:29 |
Met iphone via usb kabel op internet | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-11-10 23:33 |
|
|