//

Contacten iPhone bij overzetten weg in iTunes

Contacten iPhone bij overzetten weg in iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een 'oude' iPhone4 uit 2011 die nooit ge-upgrade is via iTunes naar een hogere iOs, omdat ik overal lees dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-14, 14:32
Riverboy Riverboy is offline
• iOS 4.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Question Contacten iPhone bij overzetten weg in iTunes

Beste forumleden,

Ik heb een 'oude' iPhone4 uit 2011 die nooit ge-upgrade is via iTunes naar een hogere iOs, omdat ik overal lees dat je contacten dan vaak verdwenen zijn. Ik synchroniseer mijn contacten via iTunes, al is mij nooit helemaal duidelijk waar mijn contacten blijven; ik heb 930 telefoonnummers op mijn iPhone en die passen niet op mijn simcard, vandaar overzetten via iTunes.
Nu heb ik vandaag een nieuwe iPhone4s uitgepakt en wilde ik deze synchroniseren met iTunes, dat aangaf dat ik eerst iOs7 moest upgraden op iTunes. Gedaan, maar daarna stond er 0 contact van mijn iTunes op mijn nieuwe iPhone. Betekent dit dat mijn contacten verdwenen zijn, en zo nee (dat hoop ik natuurlijk ): hoe zou ik ze dan alsnog op mijn nieuwe iPhone kunnen krijgen?

Alvast veel dank voor elke tip!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-14, 15:13
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik zou iCloud gebruiken. Ga op beide iPhones naar Instellingen > iCloud en zet Contacten aan. Wacht nu heel even en je contacten komen vanzelf naar je nieuwe iPhone. Ik raad je aan om alles aan te kruisen, zodat je van alles verzekerd bent dat je jouw data behoudt. Gewoon voor het geval dat.

Je kunt vanaf iOS 5 ook draadloos de iOS-versie updaten. Doe dit bij Instellingen > Algemeen > Software-update. Gewoon een kleine tip .
__________________
Daniel
  #3  
Oud 09-07-14, 16:53
Riverboy Riverboy is offline
• iOS 4.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Dank voor je snelle reply, Daniel! Ik ga het proberen!
  #4  
Oud 09-07-14, 17:47
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Top. Laat maar weten wat het resultaat is.
Reageren

Labels
contacten, iphone, itunes, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe notities bij contacten zijn weg na synchroniseren Diane iPhone algemeen 2 10-04-14 17:21
Itunes problemen Iphone bij overzetten muziek sharonk77 iPhone algemeen 5 03-02-13 21:50
Help! Nieuwe iphone, maar contacten weg in itunes Merel78 iPhone algemeen 8 06-10-12 23:07
Naam van mijn Iphone 4 is weg bij iTunes Eddiegaai iTunes 1 07-08-11 09:23
Contacten weg na overzetten pieren iTunes 0 16-05-10 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.