Naam van mijn Iphone 4 is weg bij iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Elke keer als ik mijn iphone koppel via iTunes, vind hij het apparaat en werkt alles goed. Echter ziet hij niet meer de naam van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam van mijn Iphone 4 is weg bij iTunes
Elke keer als ik mijn iphone koppel via iTunes, vind hij het apparaat en werkt alles goed.
Echter ziet hij niet meer de naam van mijn Iphone. Normaal stond er Iphone van Ed. Ik heb al zitten zoeken op het forum en de meeste berichten gaan over het wijzigen van een naam, dan kan je op je rechter muisknop drukken en de naam veranderen. Ik heb nu helemaal geen mogelijkheid om een naam toe te voegen / te veranderen. Wie kan mij helpen? Probleem heeft zich voorgedaan met de update naar 4.3.3 Groeten, Ed |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt de naam van je iPhone inderdaad wijzigen via iTunes, door op het icoontje ervan te klikken.
Ook op de telefoon zelf kun je de naam aanpassen via Instellingen/Algemeen/Info/Naam.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes bibliotheek van naam veranderen | Justinke | iTunes | 1 | 15-05-11 14:58 |
In iTunes verschijnt andere naam van iPhone! | Katinka.71 | iTunes | 0 | 31-07-10 01:33 |
Windows: Tab foto's weg bij iTunes | Jolieenn | iTunes | 7 | 30-07-10 19:59 |
help! mijn tekstvak bij SMS is weg! | kevinenvera | iPhone algemeen | 11 | 24-08-09 15:08 |
Gesprekken vallen weg! Itunes crashed bij aansluiten Iphone | Guido85 | iTunes | 1 | 03-04-09 20:28 |
|
|