Itunes doet het niet na upgrade discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een week geleden een upgrade van itunes uitgevoerd, dacht iets van 10.nog iets., Ik klik altijd gewoon omdat ik het toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes doet het niet na upgrade
Hallo allemaal,
Ik heb een week geleden een upgrade van itunes uitgevoerd, dacht iets van 10.nog iets., Ik klik altijd gewoon omdat ik het toch goed vind om altijd de nieuwste versie te hebben, maar had ik dat maar nooit gedaan!!! Ik kan namelijk itunes niet meer opstarten grrr. Als ik nu itunes probeer op te starten krijg ik de melding: Itunes cannot run because some of it's required files are missing. Please reinstall Itunes. Ik balen maar toch itunes gedownload. Maar als ik dat doe krijg ik de melding; De functie die u wilt gebruiken. bevind zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is. Hoe is dit mogelijk? Hiervoor deed itunes het altijd gewoon.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je eerst itunes volledig verwijderd? vervolgens opnieuw downloaden via apple, werkt gewoon.
|
|
|||
|
|||
Ik kan iTunes niet verwijderen...??? Heb via software verwijderen geprobeerd maar dan krijg ik een zelfde soort melding
|
|
||||
|
||||
probeer eens met een programma zoals revo uninstaller, eventueel een probeer versie, verwijder itunes en alle sporen en probeer dan opnieuw.
|
|
|||
|
|||
Ga ik morgen doen, maar ben ik dan niet alles kwijt? Qua muziek enzo? Of zal iTunes alles van mijn iphone overnemen....
|
|
|||
|
|||
Itunes neemt altijd alles van je telefoon over! Maar als je dat verwijderd hebt, zijn dus ook je gegevens weg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
iPhone doet het niet meer na herstel via iTunes | bessie | iTunes | 1 | 29-10-09 23:33 |
Wi-Fi en INTERNET doet het niet meer na upgrade | Sandro24 | Wi-Fi | 4 | 21-10-08 00:57 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|