//

Iphone 4 geblokkeerd door wissen via 'find my iphone'

Iphone 4 geblokkeerd door wissen via 'find my iphone' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht me een defecte iphone 4 op marktplaats voor de printplaat. Wat blijkt nu als ik via itunes inlog, dat ik moet inloggen met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-13, 16:51
Bjornapple Bjornapple is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 10
Standaard Iphone 4 geblokkeerd door wissen via 'find my iphone'

Ik kocht me een defecte iphone 4 op marktplaats voor de printplaat. Wat blijkt nu als ik via itunes inlog, dat ik moet inloggen met de apple id waarmee hij gewist is via find my iphone. Natuurlijk wil de vorige eigenaar zijn apple id en code mij niet sturen ...

Wat kan ik doen om met mij apple id in te loggen of om hem toch in ord te krijgen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-13, 16:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornapple Bekijk bericht
INatuurlijk wil de vorige eigenaar zijn apple id en code mij niet sturen ...
In dat geval blijf die iPhone geblokkeerd en kan je het ding niet activeren.
  #3  
Oud 15-11-13, 16:57
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Logisch dat de verkoper je de informatie niet wil geven. Mogelijk wil de verkoper je wel helpen door zelf de informatie in te voeren.

Zo niet:
Rapporteer de verkoper op marktplaats als malafide en dien een klacht in tegen de verkoper. Hoewel hij wel de iphone heeft geleverd heeft hij deze op op slot gezet. Dit kun je zien als het leveren van een niet deugdelijk product.
  #4  
Oud 15-11-13, 17:02
Bjornapple Bjornapple is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 10
Standaard

Inderdaad geblokkeerd ...

Ik woon een heel eind van de verkoper weg, daarmee kan ik ook niet zomaar bij hem langs gaan. Kversta niet dat hij het niet wel geven, want de einge die kwade bedoelingen heeft is hem blijkbaar ... op zoek naar een andere defecte iphone dan maar ...
  #5  
Oud 15-11-13, 17:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de verkoper echt de rechtmatige eigenaar van die iPhone is kan hij/zij deze ook met zijn Apple ID + paswoord verwijderen uit "Find my iPhone" in www.icloud.com
  #6  
Oud 15-11-13, 17:11
Bjornapple Bjornapple is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 10
Standaard

Blijkbaar van zijn vrouw, bedankt voor de tip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data wissen met Find My iPhone...wat gebeurd er met iCloud data? Aaitelefoon iPhone algemeen 2 05-07-12 15:22
iPhone: Kan je iPhone Geblokkeerd worden door jailbreak? Rowan14 Jailbreak 6 19-04-11 15:56
Gebeld worden door een geblokkeerd nummer bestbier iPhone algemeen 45 02-11-10 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.