//

Airplay Algemeen

Airplay Algemeen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Denon musicplayer en kon probleemloos via Airplay mijn muziek afspeellijsten spelen. Nu heb ik een nieuwe router (Netgear wnr612) en nu lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-13, 16:57
ewg07 ewg07 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard Airplay Algemeen

Ik heb een Denon musicplayer en kon probleemloos via Airplay mijn muziek afspeellijsten spelen. Nu heb ik een nieuwe router (Netgear wnr612) en nu lukt het ineens niet meer: het hele Airplay icoontje verschijnt niet meer op mijn IPod en IPhone. Alle updates en upgrades van zowel router als musicplayer ten spijt. Kent iemand dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-13, 16:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ewg07 Bekijk bericht
Kent iemand dit probleem?
Dat kan betekenen dat die nieuwe router het Multicast DNS (aka mDNS aka Bonjour) protocol niet of niet goed ondersteund. Alle apparaten die AirPlay ondersteunen adverteren zich met het Bonjour protocol.
  #3  
Oud 15-11-13, 17:00
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Mijn Denon (N8) raakt regelmatig de weg kwijt als het gaat om Airplay. Uitzetten en/of Resetten is dan de enige oplossing.


Ik weet niet of je van DHCP naar Fixed adressen bent gegaan, of de andere kant uit, en je Denon ineens in een ander subnet zit. Maar dat heb je vast allemaal al eens gecontroleerd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Screenprotectors Algemeen antoon100 iPhone algemeen 2 09-04-13 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.