lockscreen in landscape zetten ios7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om het lockscherm op landscape te zetten in ios7 Ik kan de iPhone alleen in landscape op mijn dashboard vastzetten en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lockscreen in landscape zetten ios7
Is het mogelijk om het lockscherm op landscape te zetten in ios7
Ik kan de iPhone alleen in landscape op mijn dashboard vastzetten en dan komen alle berichten dus 90 graden verdraaid op mijn scherm, lastig lezen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee helaas, is niet mogelijk. je kunt een andere houder voor je auto kopen, dat je hem niet per se in landscape mode hoeft te zetten
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen afspraken in de agenda zetten, IOS7 | heisa69 | iPhone algemeen | 5 | 14-10-13 14:20 |
Oude Beltonen(rintones) op ios7 terug zetten | Rodima | iPhone algemeen | 0 | 19-09-13 11:40 |
backup terug zetten op ios7 (windows gebruikers) | jevamo | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:28 |
Heb je problemen met het terug zetten, van je backup na ios7 install pm me.. | valencio | iPhone algemeen | 1 | 11-09-13 22:22 |
landscape 'vast zetten' | j00k | iPhone algemeen | 1 | 11-10-09 14:30 |
|
|