Kan geen afspraken in de agenda zetten, IOS7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar IOS 7 lukt het me niet meer om afspraken in mijn agenda te zetten. Ik kan alle gegevens vermelden maar daarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen afspraken in de agenda zetten, IOS7
Sinds de update naar IOS 7 lukt het me niet meer om afspraken in mijn agenda te zetten. Ik kan alle gegevens vermelden maar daarna houdt het op. Doe ik iets verkeerd of hebben meer mensen daar problemen mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja , ik ook
|
|
||||
|
||||
Zet de iCloud sync eens aan en dan weer uit, of andersom. Meestal is dat de oplossing, althans onder iOS6. Hopelijk werkt dat ook onder iOS7.
Succes. |
|
|||
|
|||
Helaas, geen oplossing. Het gekke is wel dat als ik een andere agenda app installeer dat hij ergens de gegevens vandaan haalt die ik eerder geprobeerd heb in de agenda te zetten. Waar hij die vandaan sleept, geen idee?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nogmaals bedankt voor de tip |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kortom, kijk eens goed in je instellingen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2013 om 13:21 ---------- Graag gedaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S kan geen afspraken verplaatsen in agenda? | demuts | iPhone algemeen | 3 | 15-08-12 15:57 |
afspraken in agenda zetten | dboerma | iPhone algemeen | 7 | 19-11-11 22:24 |
geen nieuwe afspraken meer kunnen maken in agenda | freese | iPhone algemeen | 3 | 12-11-11 00:01 |
|
|