iPhone 5 bijbetaling naar 5S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n iPhone 5 heeft net weer kuren. Nu krijg ik paarse verticale strepen te zien als ik een foto maak. Weet niet wat het is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 bijbetaling naar 5S?
M'n iPhone 5 heeft net weer kuren. Nu krijg ik paarse verticale strepen te zien als ik een foto maak. Weet niet wat het is, maar krijg van Apple sowieso een nieuwe dan, heb namelijk zo'n garantiepakket erbij.
Kan ik nu ook vragen of ik voor 100,- er een 5S van kan maken? (4e x een 5, en ben het een beetje zat nu). Want, de 5C is 599,- zelfde specs, en de 5S is 699,-. Heeft er iemand dit wel eens meegemaakt, en is dit gelukt? Betaling doe je dan via creditcard reservering met het opsturen van de iPhone, zoals vaker wordt gedaan. Niet reageren van: nee dat lukt je toch niet, ik ga het sowieso proberen, maar zijn er mensen die dit eerder hebben gedaan? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mag niet.. Ik wou zelf van kleur veranderen en mocht ook niet .. Maar ik ben toch benieuwd naar wat je te horen krijgt. Post het hier morgen maar
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Aangezien er geen nieuwe exemplaren beschikbaar van de iPhone 5, betekent dit dat je een 5C of een 5S krijgt. Mijn vermoeden is dat je dan een 5S krijgt. Let wel op, dit gebeurt alleen als ze geen voorraad iPhone 5's meer hebben. Met bijbetalingen en al dat gebeuren doen ze niet, maar elk senior advisor kan anders zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
RWK betekent dit als mijn 4e iPhone 5s die ik nu morgen of overmorgen krijg. binnen bvb 3-4 maand opnieuw dient vervangen te worden ik ook een nieuwe krijg met accessoires? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2013 om 00:57 ---------- Citaat:
Ik deel dit uiteraard vanuit mijn ervaring en baseer dit ook alleen op de gesprekken die ik met tientallen Senior Advisors heb gehad. Ook voor de andere mensen die nu denken, YES, ik ga mijn iPhone 5 opsturen voor een nieuwe 5S. Reken er maar echt niet op dat ze zo makkelijk zijn. Er zit veel tijd achter, geen weken, zoals bij een normaal replacement. Laatst gewijzigd door RWK; 18-11-13 om 02:08. |
|
|||
|
|||
Als jij het zegt.
|
|
|||
|
|||
Dat is toch wel vreemd dat jullie altijd moeten wachten op je iPhone. Mijn vorige replacements heb ik altijd eerst m'n iPhone gekregen, toen mn oude opgestuurd. En 1x wilde ik m'n iPhone verkopen, toen heb ik een helemaal goede iPhone opgestuurd, en kreeg een refurbished terug. (naaierij, klopt).
Ik heb inderdaad ook van mensen gehoord dat als ze op zijn, je een beter toestel krijgt, maar daar ging helemaal niet zo lang overheen. Gewoon een nieuwe ogpestuurd, en hun moesten de kapotte terugsturen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus jij stuurt een werkende iPhone (zonder gebreken) op omdat je een nieuwe wilde? |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad Apple Care, en ja. Ik wilde 'm verkopen. Ik betaal 699,- + € 69,- voor een telefoon die hun productie € 200,- kost. Als ik mn telefoon dan tweedehands wil verkopen, verkoop ik sowieso een refurbished. Maar ze deden er niet moeilijk over hoor. Nooit meer wat van gehoord, dusja. Haha
|
|
|||
|
|||
Dus je belde en je verzon een smoes wat er stuk was?
|
|
|||
|
|||
Ja, maar er wordt helemaal niet naar gekeken. Heb meerdere keren gevraagd, stel dat jullie het probleem niet her-produceren. Wat dan?
Ook dan mocht ik het toestel houden, dus tja. |
|
|||
|
|||
Dus dat ga je nu weer doen om kans te maken op een upgrade?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee, nu is die wel echt kadoek. Hij heeft roze/paarse strepen als ik wil focussen met mijn camera.
Heb gebeld, ze doen dat normaal gesproken niet. Maar was op m'n werk. Kon niet echt boos worden. Ik zoek nog een goede reden waarom ik van de 5 af wil. Verzin even mee ^^ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het upgraden doen ze normaal gesproken niet. |
|
|||
|
|||
Oh sorry dan heb ik het totaal verkeerd begrepen. Mijn excuses daarvoor. Apple stuurt je dus je eigen defectie iPhone en een nieuwe dus. (als ik het nu goed begrijp)
|
|
|||
|
|||
Oh nee sorry. Nu was ik niet helemaal duidelijk.
Ik heb een iPhone gekocht, die ging kapot. Nieuwe gekregen (2). Nummero (2) wilde ik misschien verkopen, nieuwe gekregen (3). Nummero (3) is deze die ik nu heb, die vertoont roze strepen, en nu wil ik dus opwaarderen naar de 5S, maar ze doen moeilijk. Tsja.. |
|
|||
|
|||
Maar je wilt dus bij de derde een nieuwe?
Las elders dat dat pas vanaf de vierde is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone inruilen met bijbetaling | vblok | iPhone algemeen | 3 | 25-07-13 22:59 |
3Gs via proassist met bijbetaling voor 4s | erikroeier | iPhone algemeen | 9 | 03-04-12 21:21 |
vodafone bijbetaling verhoogd | silviaapje | Vodafone | 2 | 24-05-11 14:36 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|