5s wifi verbinding slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi peeps. Heb de iphone 5s en moet zeggen dat de verbinding met wifi na 7.0.4 zeer slecht is. Als ik +- 1meter naast de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
5s Wi-Fi verbinding slecht
Hoi peeps.
Heb de iphone 5s en moet zeggen dat de verbinding met Wi-Fi na 7.0.4 zeer slecht is. Als ik +- 1meter naast de router zit dan gaat het wel goed. Kom ik er 3meter van af heb ik nog wel vol Wi-Fi bereik maar duurt internet sites laden heel lang. Als ik dit met de ipad doe (ios 5) heb ik hier geen last van. Meer problemen hier met de 5s. Oh ja met de iphone 4 van mijn vrouw ook geen problemen , ook op ios 7.0.4 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zou je eens moeten kijken of na een herstel van de iPhone via iTunes of t dan wel werkt.
ff een reservekopie maken, dan herstellen, dan kijken of het wel werkt. tenslotte pas de reservekopie terugzetten. |
|
|||
|
|||
Hier geen merkbaar verschil t.o.v. de vorige iOS7 versies.
|
|
||||
|
||||
Probleem opgelost. Heb nieuwe router en nu is het probleem weg. Weer vollop snelheid in hele huis.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht bereik Wi-Fi | Maerschalck | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-03-13 16:51 |
Ziggo slecht verbinding | phantomcraft | Overige providers Nederland | 3 | 26-06-12 09:05 |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
bluetooth verbinding slecht | mlc1 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 03-06-11 14:22 |
Windows: verbinding Itunes-Iphone slecht | kargamel | iTunes | 5 | 12-04-10 20:11 |
|
|