verbinding Itunes-Iphone slecht discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn Iphone aansluit op de PC (XP) vindt Itunes deze meteen. Wil ik vervolgens syncen, is dat ook geen probleem, maar na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verbinding Itunes-Iphone slecht
Hallo,
Als ik mijn Iphone aansluit op de PC (XP) vindt Itunes deze meteen. Wil ik vervolgens syncen, is dat ook geen probleem, maar na een aantal seconden valt de verbinding tussen Iphone en Itunes weg. Wat is dit? en hoe los ik dit op? Ik heb al in het forum gezocht naar antwoorden, maar heb ik nog niet gevonden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heeft echt niemand een oplossing??
|
|
||||
|
||||
versie itunes?
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwste versie van iTunes. Ik heb iTunes ook al twee keer opnieuw geïnstalleerd.
|
|
||||
|
||||
ik dnek dat dat je probleem kan zijn. als je een lagere versie installeert, kan het zomaar dat het weer werkt.
|
|
||||
|
||||
Misschien is je kabel (een beetje) stuk. Test met een andere kabel of test met dezelfde kabel op een andere computer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store | bosskov | iTunes | 10 | 07-09-11 23:22 |
Windows: Help me geen usb verbinding tussen iphone en itunes | ceylanbey | iTunes | 1 | 11-03-10 22:58 |
Windows: slechte verbinding Iphone/Itunes | joagertje | iTunes | 5 | 19-10-09 19:53 |
iTunes Connect werkt slecht? | iGregor | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 10-04-09 23:27 |
Iphone 3G geen verbinding met itunes | gertu | iTunes | 1 | 04-02-09 14:30 |
|
|