Wit scherm + appeltje even in beeld / 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Af en toe bij aanzetten van mijn iPhone 5S, via (ID-Touch) verschijnt er korte tijd een wit scherm met zwart apple-logo. Verdwijnt vanzelf en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wit scherm + appeltje even in beeld / 5S
Af en toe bij aanzetten van mijn iPhone 5S, via (ID-Touch) verschijnt er korte tijd een wit scherm met zwart apple-logo. Verdwijnt vanzelf en de Iphone is verder normaal toegankelijk. Iemand dit ook ervaren en wat kan dit zijn?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thnx for quick reply!!!
Wat is het? Moet/kan ik er wat mee? |
|
|||
|
|||
Een Springboard crash kan je vergelijken met een crash van Finder in OS X.
Als die crash veroorzaakt wordt door een bug in iOS 7 kan je er verder niets mee. Wordt de crash veroorzaakt door een app die (nog) geschikt is voor iOS 7 dan kan je die app verwijderen. De juiste oorzaak van de crash vindt je in de Diagnostics. Synchroniseer je die iPhone 5s met iTunes dan staan de crash reports ook in de OS X Console. |
|
|||
|
|||
Timosha, thnx a lot!!
|
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wit scherm met zwart appeltje | jacsmet | iPhone algemeen | 5 | 19-11-13 17:28 |
iPad4 beeld - wit is niet wit maar ivoor wit | Goldwing1973 | iPad algemeen | 11 | 07-11-12 01:02 |
Appeltje in het scherm | joydan99 | Jailbreak | 4 | 13-05-11 11:37 |
Constant wit appeltje | Gjalt Kootstra | Archief | 3 | 21-11-08 20:47 |
Appeltje constant in beeld | Hannes | Archief | 8 | 13-10-07 14:15 |
|
|