Down van 7.1 naar 7.0.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb net gedowngrade van 7.1 beta naar 7.0.4 maar tijdens het downgraden kon mijn iphone niet worden geïdentificeerd ( wrs omdat ik niet de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Down van 7.1 naar 7.0.4
Beste,
Heb net gedowngrade van 7.1 beta naar 7.0.4 maar tijdens het downgraden kon mijn iphone niet worden geïdentificeerd ( wrs omdat ik niet de originele kabel meer heb) voordat de downgrade klaar was. Nog met het booten zegmaar. Alleen nu staat er 7.0.4 op dat zie ik in itunes maar als ik naar info ga in settings crasht hij telkens. zit hier nu een 'halve' 7.0.4 op? :s Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Leen bij de buren een originele kabel en probeer t opnieuw.. Zorg er ook voor dat je geen eventuele usbhub gebruikt maar direkt in de moederbord aansluit (achter de pc dus)
|
|
|||
|
|||
In dfu mode zetten en dan herstellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? | yannickvanhex | iPhone algemeen | 1 | 18-10-12 16:44 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|