//

Muziek en foto's overzetten naar nieuwe Iphone

Muziek en foto's overzetten naar nieuwe Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist een nieuwe Iphone5C pink en had hiervoor de Iphone 4S Ik wil heel graag alle foto's en muziek van de 4S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-13, 11:55
pini pini is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Question Muziek en foto's overzetten naar nieuwe Iphone

Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe Iphone5C pink en had hiervoor de Iphone 4S

Ik wil heel graag alle foto's en muziek van de 4S naar de 5C krijgen.
Ik zoek al een tijdje hoe ik dat moet doen op Itunes maar het lukt me niet,
Misschien heeft een van jullie een makkelijke stappen plan en/of uitleg.

Alle 2 de telefoons zijn wel gesynchroniseerd op Itunes..
En nu?

Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-11-13, 12:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die iPhone 4S gesynchroniseerd is met iTunes is dat eigenlijk heel makkelijk. Tijdens de synchronisatie wordt er ook een backup gemaakt.

Je herstelt de iPhone 5c met iTunes. Na het herstel vraagt iTunes wat er moet gebeuren: instellen als nieuwe iPhone of een backup terugzetten. Als je kiest voor het terugzetten van de backup van de iPhone 4S synchroniseert iTunes ook alle data met de iPhone 5c. Als dit proces klaar is dan is de iPhone 5c een kloon van de 4S.

Als je de iPhone 4S synchroniseert met een versleutelde backup worden zelfs alle paswoorden teruggezet op de iPhone 5c.
  #3  
Oud 25-11-13, 12:08
pini pini is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 2
Standaard

Ahh dat klinkt inderdaad niet zo moeilijk!
Ik ga het gelijk proberen heel erg bedankt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek overzetten naar nieuwe computer, gegevens behoudend Ijoel iTunes 15 24-12-13 08:44
Foto: Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe joekainie Muziek, foto & video 1 03-09-12 17:18
Windows: Muziek van iPhone naar nieuwe iTunes overzetten scoop1 iTunes 2 25-06-12 08:31
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe Timovich Muziek, foto & video 1 15-12-11 22:36
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.