Iphone 3GS geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Ik heb een "gerenoveerde" iphone gekocht, Als ik hem terugstuur krijg ik geld terug. In de andere topics kon ik mijn probleem niet echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS geen service
Dag
Ik heb een "gerenoveerde" iphone gekocht, Als ik hem terugstuur krijg ik geld terug. In de andere topics kon ik mijn probleem niet echt vinden daarom mijn vraag. Iphone herkent de simkaart soms wel. Soms heel even contact met vodafone, maar meestal gaat ie zoeken en geeft ie aan "geen service". Iemand een oplossing zonder jailbreak ect? Anders gaat ie terug. Heb ik geen iphone meer maar wel mijn geld terug Groet en alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of het is je simkaart, of het is waar je sim in zit, dat je sim dus geen goed contact maakt met die puntjes. Iets anders zou ik niet kunnen bedenken.
|
|
|||
|
|||
Bij vodafone 2simkaartjes geprobeerd
|
|
||||
|
||||
Dan is t toch hetgeen daar waar je kaartje uiteindelijk in zit, denk dat ze niet goed contact maakt met je sim, mede ook omdat je zegt dat je soms wel soms geen ontvangst hebt?
|
|
|||
|
|||
Is daar wat aan te doen?
|
|
||||
|
||||
laten vervangen?
|
|
|||
|
|||
Ja oké. Maar ik heb nog garantie dus dan gaat ie gewoon terug. Hij geeft als status het meest " zoeken" , "geen service". Soms op vodafone. Ik heb net wel even kunnen bellen maar daarna is het weer weg
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik m zeker terug sturen, je klacht voorleggen en dan kijken wat hun antwoordt daarop is.
|
|
|||
|
|||
Mooi bedankt zover
|
|
||||
|
||||
yw en succes
|
|
|||
|
|||
Hij heeft gewoon contact met de simkaart anders gaat hij niet zoeken
Zeer waarschijnlijk antenne los van mb . Twee schroefjes los aan onderkant , met zuignap van onder lostrekken dan zit rechtsonder de stekker van de antenne |
|
|||
|
|||
Haha kan ik dat zelf?
|
|
|||
|
|||
Ik heb *3001#12345#* ingegeven. Blijft zoeken en als die verbinding heeft geeft ie een signaalsterkte van -87 -90
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: geen service iphone 3gs | whesley | Unlock | 1 | 18-02-13 18:36 |
iPhone 3gs geen service | ChieliPhone | iPhone algemeen | 17 | 28-01-13 20:59 |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
Geen service Iphone 3GS 4.3.5 | Jeff4u2day | iPhone algemeen | 2 | 01-10-11 11:06 |
iphone 3gs geen service | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 1 | 19-07-11 09:59 |
|
|