Gebogen iPhone 5s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het deze keer ook zitten... Ik heb mijn 5s nu een maand of 2 en toen ik heb hem vandaag uit mijn hoesje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Gebogen iPhone 5s
Ik heb het deze keer ook zitten...
Ik heb mijn 5s nu een maand of 2 en toen ik heb hem vandaag uit mijn hoesje haalde, merkte ik meteen dat hij gebogen was en dat mijn scherm al een beetje loszit. Kan ik hier mee langsgaan bij apple of zullen ze er niks mee aanvangen? Of zou ik het best gwn zo laten en moet ik er niet mee inzitten dat hij nog verder buigt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Claim garantie bij Apple en ruil het ding om.
|
#3
|
|||
|
|||
Apple zal hem hoogstwaarschijnlijk gewoon omruilen. Ik zou het niet hierbij laten want dit hoort gewoon niet.
|
#4
|
|||
|
|||
Het probleem is dat ik in belgie woon... Mijn iphone is in oberhausen gekocht dus moet ik wss naar daar terug of naar amsterdam? Of kan ik mijn iphone gwn laten ophalen... Dacht dit al ergens gelezen te hebben
|
#5
|
|||
|
|||
Je kan ook gewoon contact opnemen met Apple België. Met een iPhone uit Europa heb je overal in Europa garantie.
|
#6
|
||||
|
||||
Niet alleen in Europa maar in de hele wereld, het maakt geen ruk uit waar de iPhone vandaan komt, garantie heb je gewoon, dus ook jou Duits toestel in België
|
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
Met Macs en iPods heb je over de hele wereld garantie. Met een iPhone niet. Dit komt omdat er verschillende versies van de iPhone zijn die verschillende frequenties ondersteunen. Macs en iPods zijn overal ter wereld hetzelfde. Anders zou Apple bijvoorbeeld een iPhone uit Hong Kong hier in Amsterdam aan moeten nemen. En dan naar Hong Kong moeten sturen, omdat ze hier een ander model gebruiken in Europa, dus kunnen ze het niet repareren en hier evt omruilen als refurbished. |
#8
|
|||
|
|||
En dan komen ze dus gwn mijn toestel ophalen? En krijg ik dan direct een nieuw of zit ik een tijdje zonder dan?
|
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
Express replacement procedure: Je betaalt eenmalig 29€ en Apple stuurt eerst een vervangend model naar jou toe. Daarna heb je als het goed is 10 dagen de tijd om het defecte toestel kosteloos retour te sturen. Hiervoor heb je alleen een creditcard nodig.
__________________
|
#10
|
||||
|
||||
Beste Dave,
Hartelijk dank voor het chatgesprek dat u onlangs met Apple Support hebt gevoerd. Uw incidentnummer is Als u nogmaals contact met ons opneemt over deze kwestie, kunt u dit incidentnummer vermelden zodat onze adviseur uw incident snel kan vinden. We willen u graag de beste service en support bieden voor uw Apple-product. Bezoek onze bekroonde Supportwebsite voor productinformatie, instructievideo's, stapsgewijze probleemoplossing en nog veel meer. Hier volgt de chattekst van uw supportsessie: Chat Transcript maandag, november 25, 2013 02:23 PM Duration: 10 minutes Lianne: Hallo, ik heet Lianne. Ik ben nu uw opmerkingen aan het lezen. Nog heel even geduld alstublieft. Lianne: **ATTENTIE** Het kan zijn dat de chat onverwacht gestopt wordt, dit is een probleem waar Apple van op de hoogte is en wij hopen dat dit spoedig verholpen zal worden. Alvast bedankt voor uw begrip hierin. Mocht de verbinding verbroken worden, dan kunt u eventueel contact opnemen met de telefonische afdeling van AppleCare: 0800 0201 581. Lianne: Goedemiddag, meneer van de Eerden. Ik begrijp dat u vragen heeft over uw iPhone 5S? Dave: Goedemiddag Lianne, ja dat klopt, mijn iphone komt uit China, heb ik dan dezelfde garantie die ook geld voor iemand die hem in Nederland gekocht heeft ? Lianne: Dat is een heel goede vraag. Ik zal dit even voor u moeten nakijken, heeft u een moment? Dave: Ja hoor Lianne: Het is in elk geval zo dat de garantie wereldwijd geldt. De vraag is enkel of wij ook een mogelijkheid hebben om (indien nodig) een reparatie voor u aan te vragen. In de Apple Retail Store is dit altijd mogelijk. Ik zal nu even controleren of wij deze mogelijkheid ook hebben omdat hier wat onduidelijkheid over is. Dave: Ok voor de goede orde, er mankeert niks aan mijn iphone maar ik wil dit gewoon even weten Lianne: Dat begrijp ik. Ik zal even testen of het mogelijk is (zonder dat ik dit uiteraard laat uitvoeren) om zekerheid te krijgen. Dave: ok Lianne: Zo te zien hebben wij wel de mogelijkheid om een reparatie uit te voeren. Tot dusver krijg ik geen foutmelding te zien. Zoals ik al aangaf is de garantie natuurlijk wereldwijd. Nu weten we ook met zekerheid dat het ook geen problemen geeft met het aanvragen van reparaties. U hoeft (wanneer het nodig zou zijn) dus niet naar de Apple Retail Store maar kunt dan ook een reparatie via ons aanvragen. Dave: Mag ik u hartelijk bedanken voor uw medewerking en antwoordt Lianne: Heel graag gedaan! Voordat we de chat beëindigen wil ik u vragen of u tevreden bent over de tot nu toe geboden service via de chat? Dave: Meer dan tevreden Lianne: Dat vind ik heel fijn om te horen. Mocht het nodig zijn bent u natuurlijk altijd welkom bij ons. Ik wil u dan nog een hele fijne dag wensen, meneer van de Eerden! Dave: Ik wens u het zelfde Lianne Lianne: Dank u! Tot ziens. Dave: tot ziens Nogmaals bedankt dat u contact hebt opgenomen met Apple Support. We hopen dat u tevreden bent over de geboden hulp. Als u meer hulp nodig hebt bij dit onderwerp, bezoekt u gewoon onze pagina met incidentgegevens en kiest u de optie om nogmaals met ons te chatten. Met vriendelijke groet, Apple Support apple.com/support/country Supportbronnen Telefoonnummers voor wereldwijde support Apple Support-gemeenschappen AppleCare-producten TM en copyright © 2013 Apple Inc. 1 Infinite Loop, MS 96-DM, Cupertino, CA 95014. Alle rechten voorbehouden / Privacybeleid / Apple Support *het bewijs dat het geen ruk uitmaakt waar hij vandaan komt* |
#11
|
|||
|
|||
Bedankt RWK!
Ik heb echter nog een laatste vraag. In het begin is mijn 5s eens op de grond gevallen (dit is te merken want de rechter onderkant is een heel klein beetje beschadigd). Ik ben er zeker van dat dit er niet voor gezorgd heeft dat mijn iphone gebogen is, want dit was na het voorval nog niet zo, het is nog maar van nu. Maar zal apple dan nog wel een nieuw toestel willen geven als ze dit zien of zullen ze het daarop steken |
#12
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind het wel grappig eigenlijk, er zijn toestellen die gebogen op de markt komen, en de iPhones buigen uit zichzelf |
#13
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus het hangt er een beetje van af hoe erg de schade is. |
#14
|
|||
|
|||
Het is echt ook gwn een erg kleine beschadiging aan het aluminium… Maar als ik uw verhaal hoor, zal ik het dus mogen vergeten dat ik een nieuw toestel krijg :s
|
#15
|
|||
|
|||
Als de beschadiging meevalt en het meer valt onder 'lichte gebruikerssporen' dan heb je een kans.
Ik zou het sowieso proberen. |
#16
|
|||
|
|||
@daveensannie: Kan iedereen chatten met apple support of moet je hiervoor AppleCare hebben? Want ik vind dit precies niet direct terug, anders probeer ik het eerst eens op deze manier
|
#17
|
||||
|
||||
|
#18
|
|||
|
|||
Via welke link? Want ik vind dit precies niet direct terug...
|
#19
|
|||
|
|||
Citaat:
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart |
#20
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s wit hardplastic randje langs glas gebogen beetje | hehe123 | iPhone algemeen | 3 | 29-11-11 20:41 |
|
|