//

Icoontje dat stille modus aangeeft

Icoontje dat stille modus aangeeft discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of het mogelijk is om bovenaan je scherm een icoontje te krijgen dat aangeeft of je iPhone in stille modus staat of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-08, 10:55
BjOrN_M BjOrN_M is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Limburg (België)
Berichten: 20
Standaard Icoontje dat stille modus aangeeft

Weet er iemand of het mogelijk is om bovenaan je scherm een icoontje te krijgen dat aangeeft of je iPhone in stille modus staat of niet? Dat zou zeer handig zijn.
Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-08, 10:56
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BjOrN_M Bekijk bericht
Weet er iemand of het mogelijk is om bovenaan je scherm een icoontje te krijgen dat aangeeft of je iPhone in stille modus staat of niet? Dat zou zeer handig zijn.
Bij mijn weten is deze er niet. Zou inderdaad handig zijn , want in meetings zet ik ook deze altijd stil en vergeet deze dan ook daarna soms eens terug te zetten.
  #3  
Oud 20-06-08, 11:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Mja, misschien handig. Maar als je naar het knopje op de zijkant kijkt zie je het toch ook in een oogoplsag.
Dat oranje bolletje staat er niet voor niets.
  #4  
Oud 20-06-08, 11:02
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

zoals "iLock" zou er misschien ook een appje kunnen gemaakt worden voor deze - bij sommige- defecte knop.

Laatst gewijzigd door colliehome; 20-06-08 om 13:06.
  #5  
Oud 20-06-08, 13:06
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
zoals "iLock" zou er misschien ook een appje kunnen gemaaktworden voor deze - bij sommige- defecte knop.
Blijkbaar is XianLi (die ook de sleep/home button gemaakt heeft -> Lock 1.0) er aan bezig.
Dus nog even geduld.
  #6  
Oud 09-09-09, 12:11
ik_ben_remco ik_ben_remco is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

We zijn onderhand 1,5 jaar verder. Is er al meer nieuws over dit onderwerp? Ik ben erg benieuwd of er al iets bestaat waarmee je wel in het scherm kan zien of je je telefoon op stil aldanwel op geluid modus hebt staan?
  #7  
Oud 09-09-09, 12:26
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_remco Bekijk bericht
We zijn onderhand 1,5 jaar verder. Is er al meer nieuws over dit onderwerp? Ik ben erg benieuwd of er al iets bestaat waarmee je wel in het scherm kan zien of je je telefoon op stil aldanwel op geluid modus hebt staan?
Status Notifier geeft dit aan in de Statusbar, te vinden in Cydia. Zal je wel eerst voor moeten jailbreaken
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #8  
Oud 09-09-09, 12:49
ik_ben_remco ik_ben_remco is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Dat is jammer. Vind een jailbreak niet echt nodig. Toch raar dat 1 van de standaard dingen die op elke telefoon te vinden is, niet aanwezig is bij het beste model dat er vandaag de dag op de markt is
  #9  
Oud 09-09-09, 13:14
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_remco Bekijk bericht
Dat is jammer. Vind een jailbreak niet echt nodig. Toch raar dat 1 van de standaard dingen die op elke telefoon te vinden is, niet aanwezig is bij het beste model dat er vandaag de dag op de markt is
wat is er mis met kijken op de zijkant van je iPhone? snap het nu tniet echt van nog een icoon...
  #10  
Oud 09-09-09, 14:26
Magnetron's schermafbeelding
Magnetron Magnetron is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Je kan ook gewoon je telefoon een beetje kantelen, dan zie je meteen of 'ie in de stille modus staat of niet.
De meeste telefoons hebben geen speciaal knopje voor de stille modus, en gebruiken dus een icoontje op het scherm. Voor de iPhone is dat niet nodig, je hebt een speciaal knopje en ziet meteen of je toestel op stil staat.
  #11  
Oud 09-09-09, 15:06
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Je kunt je ook aanwennen om het voor een meeting op stil te zetten en na een meeting van stil af te zetten. Dan weet je dus zelf als je niet in een meeting zit dat hij niet op stil staat ;-)
Maar even serieus, even de iPhone kantelen en je ziet duidelijk het bolletje. Daarnaast zou het toch niet al te moeilijk moeten zijn om even te onthouden dat je je iPhone op stil hebt gezet ? Als dat een probleem gaat worden ga ik met toch ernstig zorgen maken over de huidige samenleving
  #12  
Oud 09-09-09, 16:20
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Even offtopic misschien, maar dat knopje vind ik toch wel het slechtste aan de hele iPhone.

Bij mij staat het knopje soms ongewild op stil en da's niet zo handig
  #13  
Oud 18-09-09, 08:50
jelle_dl jelle_dl is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
zoals "iLock" zou er misschien ook een appje kunnen gemaakt worden voor deze - bij sommige- defecte knop.
hallo,

gisteren is mijn iphone gevallen, en ik wou hem deze morgen op stille stand zetten , maar deze knop werkt blijkbaar niet meer...

weet iemand daar de oorzaak van? en kan ik er zelf iets aan doen?
heb weinig zin om hem in de winkel binnen te doen en er dan een maand ofzo op te moeten wachten.

alvast bedankt
  #14  
Oud 18-09-09, 15:11
SneakyChipmunk SneakyChipmunk is offline
• iOS 10.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Even offtopic misschien, maar dat knopje vind ik toch wel het slechtste aan de hele iPhone.

Bij mij staat het knopje soms ongewild op stil en da's niet zo handig
Hetzelfde hier, of dat het scherpe randje blijft hangen aan de broekzak.
Ik zie dan ook graag een update zodat je de iphone softwarematig stil kan zetten. Hopelijk komt zoiets snel!
  #15  
Oud 22-09-09, 10:14
Bert Z Bert Z is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 28
Standaard

Ik vind dat knopje het állerbeste van de iPhone, gewoon geluid aan of uit, punt. Ik werd helemaal ramgek van al die verschillende profielen met hun bijbehorende icoontjes. En als je hem vergeet aan te zetten is het toch niet erg? Je voelt hem toch trillen? Daarnaast vergeet je zoiets toch niet? Ik moet hem ook dagelijks een paar keer uitzetten maar ben hem nog nooit vergeten weer aan te zetten. Maar goed, hier is de topicsrarter niet mee geholpen natuurlijk...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Speedtest app die het aantal mb aangeeft wessel78 iPhone Apps 1 07-04-10 08:40
icoontje naast batterij-icoontje maltje Archief 1 09-06-09 21:34
telefoon icoontje naast accu wijzer??? wat is dat? Hoton iPhone algemeen 22 10-01-09 15:40
ieder mail account een eigen icoontje, kan dat? Frenzie iPhone algemeen 0 15-10-08 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.