Er staat een onbekend profiel op m'n iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over profielen op de iphone Vandaag nam ik de instellingen uitgebreid door van een tweedehands iphone 5 en zag bij 'instellingen' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Er staat een onbekend profiel op m'n iPhone 5
Ik heb een vraag over profielen op de iphone
Vandaag nam ik de instellingen uitgebreid door van een tweedehands iphone 5 en zag bij 'instellingen' -> 'algemeen' -> 'profiel' dat er een bepaald profiel ingesteld staat, genaamd 'Jun'. Wat houdt dit in en kan ik het verwijderen? Het profiel is een jaar actief, en verloopt op 31 augustus 2014. Ik heb nog nooit van profielen gehoord, kan niet veel duidelijkheid krijgen uit internet en weet niet waar het voor gebruikt wordt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zo'n profiel kan van alles zijn. Een provisioning profiel van een ontwikkelaar, een app die een profiel geïnstalleerd heeft, enz....
Als het een tweedehands iPhone is dan herstel die iPhone met iTunes. Configureer dan als nieuwe iPhone. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-11-13 om 19:04. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Heb dit ook gehad op men iPad. Gebruik de zoekfunctie van dit forum maar eens.
Het kan in ieder geval geen kwaad. Als de datum verstrijkt verdwijnt dit van je toestel. En alles werkt nog zoals tevoren dus. |
|
||||
|
||||
Dat is te kort door de bocht. Wat als dat profiel een web proxy instelt? Dan kan iemand al jouw communicatie aftappen...
|
|||
|
|||
|
Labels |
profiel, profielen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om een profiel in te stellen. | Fokajo | iPhone Apps | 2 | 13-11-11 22:33 |
staat er nederlands op een iphone uit de USA? | Guest-20180928213307 | Koopinformatie USA | 7 | 04-07-11 09:27 |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 17:28 |
|
|