Herinneringen synchroniseren lukt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mss is er al een topic hierover maar ik vind het andwoord op mijn probleem niet direct terug.. Mijn herinneringen op mijn IPhone5 zouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herinneringen synchroniseren lukt niet?
Hallo
Mss is er al een topic hierover maar ik vind het andwoord op mijn probleem niet direct terug.. Mijn herinneringen op mijn IPhone5 zouden op mijn IPad moetten gesynchroniseerd moetten worden maar ik krijg het niet klaar.. Bij icloud staat de herinneringen app ook aangeduid.prob is sinds ios 7... Wat doe ik mis of niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Herinneringen en Icall op Ipad synchroniseren | woddy897 | iPad algemeen | 5 | 25-02-13 19:30 |
Synchroniseren herinneringen Iphone/Outlook taken werkt niet | wielderj | iPhone algemeen | 1 | 18-08-12 10:02 |
Herinneringen-app synchroniseren met Toodledo | Melanie1602 | iPhone Apps | 0 | 07-05-12 17:13 |
Herinneringen en Agenda synchroniseren met MacBook | antonzwart | iCloud | 11 | 09-12-11 18:07 |
synchroniseren lukt niet | noorr | iTunes | 0 | 23-07-11 20:10 |
|
|