//

Vraag over automatisch roteren van scherm

Vraag over automatisch roteren van scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen. Ik heb normaal gesproken nooit last van mijn iphones maar dit keer komt er blijkbaar een oud probleem weer boven... Namelijk men scherm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-13, 14:11
Barrybe50 Barrybe50 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
Thumbs down Vraag over automatisch roteren van scherm

Hoi iedereen.

Ik heb normaal gesproken nooit last van mijn iphones maar dit keer komt er blijkbaar een oud probleem weer boven... Namelijk men scherm die opeens niet meer wil roteren of soms roteer hij wanneer hij wil... heel vaag is dat...

ik draai 7.0.4 zonder jailbreak...

Wat heb ik nu al uitgetest om het op te lossen:
1. iPhone opnieuw opstarten = Lost probleem niet op
2. iPhone Hard reboot (home + power knop) = Lost probleem niet op
3. Herstel iphone + vervolgens je backup terug zetten = Lost probleem niet op
4. Herstel iphone zonder backup terug zetten maar wel inloggen met je appstore app = Lost probleem niet op.
5. Herstel iphone en configureer hem als totaal nieuw en sla alle stappen over zoals icloud en appstore... tot je in begin scherm komt. = Lost probleem niet op

Dus wat ik denk is dat er een bug inzit in de IOS 7.0.4 update dan... maar niet iedereen heeft er dan last van of zou het mijn toestel kunnen zijn het is eigenlijk begonnen met... gistere avond wou ik voice over eens aanzetten... had het dan gebruikt een tijdje ik zet het af en ging slapen, Volgende ochtend sta ik op en dan zie ik dat mijn iphone niet meer wil draaien zoals ik hem vast hou. (mijn rotatie knop staat uit).

Iemand suggesties:?
__________________
Mvg
Barrybe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem bij automatisch roteren van display Nickhelsen iPhone algemeen 1 14-05-11 09:22
Scherm wil niet meer roteren StalenWorm iPhone algemeen 4 11-04-11 18:41
vraag: tijd automatisch instellen? iVone iPhone algemeen 38 14-12-09 00:41
vraag: automatisch datum toevoegen aan calender Fexion iPhone algemeen 2 25-06-08 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.