Filmrol!?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 5s en als ik foto's neem komt er geheugen bij op de filmrol (logisch). Als ik echter foto's van de filmrol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmrol!?!
Ik heb een iPhone 5s en als ik foto's neem komt er geheugen bij op de filmrol (logisch).
Als ik echter foto's van de filmrol verwijder, daalt het gebruikte geheugen van de filmrol echter NIET. Nu is dit nog geen probleem, maar op termijn uiteindelijk toch wel... Kan iemand mij aub een oplossing bieden zodanig dat het geheugen op de filmrol kan dalen? Hartelijk bedankt !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
filmrol | spectre170 | iPad algemeen | 0 | 31-03-13 14:28 |
youtube in filmrol | christiaanzwll | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-11-12 14:18 |
Filmrol | sjoef | iPhone algemeen | 8 | 08-10-12 08:53 |
Filmrol. | adriaantjes | iPad algemeen | 6 | 22-12-11 13:21 |
Foto's filmrol | BruceSV | Muziek, foto & video | 4 | 22-10-09 21:04 |
|
|