iphone 4s. rare echo met bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Als ik met iemand aan het bellen ben. Zrgt diegene dat hij een echo hoort van wat diegene zelf zegt. Ik zelf nhoor die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s. rare echo met bellen
Hallo. Als ik met iemand aan het bellen ben. Zrgt diegene dat hij een echo hoort van wat diegene zelf zegt. Ik zelf nhoor die persoon maar gewoon 1 keer. Maar aan de andere kant dus niet..
Als iemand enig idee heeft, dan hoor ik dit heel graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar hij heeft het met iedereen die hem belt. Dat ligt dus aaan diegen hun providers? Lijkt me stug
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus dan zou iedereen die ik bel iets met zijn provider hebben. Zou het niet aan de microfoon kunnen liggen of iets dergelijks
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand anders enig idee?
|
|
|||
|
|||
Ik hoor diegene waar ik dan mee bel wel goed. Maar degene waar ik mee bel hoort mij heel slecht/niet. En zichzelf met een echo..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beller hoort zich met echo na vervangen scherm iPhone 4S. | stijnvandamme | iPhone algemeen | 0 | 29-03-13 16:13 |
echo bij het bellen (na IOS 6) | Spreeuwke | iPhone algemeen | 6 | 25-10-12 13:29 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
|
|