Iphone5 gaat niet aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He lieve mensen Ik heb een probleempje.. Mn iphone 5 gaat ineens niet meer aan. Of tenminste, hij laadt niet op. Net viel hij ineens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone5 gaat niet aan
He lieve mensen
Ik heb een probleempje.. Mn iphone 5 gaat ineens niet meer aan. Of tenminste, hij laadt niet op. Net viel hij ineens uit terwijl ik nog iets van 40% batterij had ofzo. Toen heb ik hem in de oplader gedaan. Terwijl hij ''oplaadde'' ging hij van 10% naar 9% en viel hij weer ineens uit. Hij werd ook heel erg heet. Nu heb ik hem ff laten afkoelen en weer in de oplader gedaan. Alleen nu start ie op (Apple tekentje), maar hij valt weer uit. Dan start ie weer op, en valt ie weer uit..En ga zo maar door. Dit gebeurt als ik hem in de oplader laat zitten... Wie weet wat ik moet doen want ik word helemaal leip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...problemen.html
Citaat:
|
|||
|
|||
Het probleem is: hij start niet verder op dan dat zilveren apple tekentje..
|
|
||||
|
||||
Je kunt je iPhone met de computer verbinden, de iPhone in DFU-modus plaatsen (klik vraagteken) en herstellen met iTunes. Vervolgens kun je de meest recente reservekopie terugplaatsen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spotify beluisteren in auto op iphone5 gaat niet | Juliecori | iPhone algemeen | 1 | 23-11-12 12:29 |
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet | brenn13 | iPhone algemeen | 5 | 27-08-12 21:59 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
Wi-Fi gaat niet aan | HuibJan | Archief | 1 | 01-12-08 17:20 |
iphone gaat niet meer aan, restoren wil niet. | Virginia | Archief | 3 | 19-10-08 18:01 |
|
|