iPhone 5C (A1532/GSM) uit California in België gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn schoonzus heeft mij van Amerika een iPhone 5c cadeau gedaan.. De verkoper heeft haar niet de vraag gesteld waar ze de iPhone wilt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5C (A1532/GSM) uit California in België gebruiken
Hallo,
Mijn schoonzus heeft mij van Amerika een iPhone 5c cadeau gedaan.. De verkoper heeft haar niet de vraag gesteld waar ze de iPhone wilt gebruiken.. Model: (A1532/GSM) Enkel toestel zonder abonnement of dergelijke. Kan ik deze zonder problemen gebruiken in België? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het toestel SIM-lockvrij is kan je het in België gebruiken:
Apple - iPhone 5c - Technical Specifications |
|
|||
|
|||
Kan je zien of het toestel lockvrij is?
Ze zijn onderweg naar huis, ik ben benieuwd! Anders een aankoop voor niets... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het IMEI nummer van die iPhone hebt kan je in het Unlock forum vragen of iemand wil controleren of er een SIM-lock op zit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen meer informatie..
Company: AT&T MOBILITY LLC Country: United States SIM lock: Locked Wat nu? |
|
|||
|
|||
Tja, dat ding heeft een SIM-lock van AT&T. Die iPhone ga je dus niet kunnen gebruiken met een Belgische SIM-kaart. In andere topics lees ik dat een AT&T IMEI unlock op dit ogenblik moeilijk is en peperduur (als het al mogelijk is).
Misschien dat jouw schoonzus in de USA iets kan regelen met AT&T. |
Labels |
amerika, gsm, iphone 5c |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Nederlande Iphone 4 gebruiken in België? | LewisLester | Unlock | 1 | 07-06-12 17:34 |
kan je een unlockte iphone uit amerika in belgie gebruiken en hoe zit het met de gara | frerodes | iPhone algemeen | 18 | 11-04-12 17:40 |
België: Geunlockte GSM's en België | Londonforever | Overige providers België | 0 | 05-05-08 20:24 |
Iphone uit California | Hoax | Archief | 2 | 02-04-08 17:42 |
|
|