5S verzekering/inboedel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week heb ik de iPhone 5S. Ik twijfel om deze te verzekeren. Maar valt het niet onder de inboedel van me ouders? (woon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
5S verzekering/inboedel
Sinds een week heb ik de iPhone 5S. Ik twijfel om deze te verzekeren. Maar valt het niet onder de inboedel van me ouders? (woon nog thuis)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De enige die daar antwoord op kan geven is je verzekeraar.
Grof heb je drie opties. 1. Nee, geen dekking voor mobiele apparatuur zoals gsm/tablet/camera. 2. Wel dekking maar alleen in huis. 3. Dekking buiten huis, meestal tot een maximaal aankoopbedrag (€500). Er word ontzettend veel gefraudeerd met dit soort dekkingen, dus de polis goed doorlezen. |
|
|||
|
|||
Opgelet, wat ik nu ga zeggen is enkel van toepassing in België (in Nederland zal dit niet zo veel afwijken doch heb hier geen ervaring mee) Ik werk voor de verzekeringen en specifiek op de dienst schade voor de brandverzekering
Inhoud is mee verzekerd in de brandpolis van je ouders. Voor elke standaardwaarborg die onderschreven is de polis van je ouders. Enkele voorbeelden 1) sijpelt er via het dak water in je slaapkamer binnen en beschadigd deze je Iphone, dan betalen ze je uit in werkelijke waarde (iphone nu kost €700, binnen 2 jaar zal dit lager zijn uiteraard) 2) je sluit uw Iphone aan op het elektriciteitsnet, er zijn werken in de straat waardoor er een te hoog voltpercentage binnenkomt, hierdoor overspanning/kortsluiting Iphone = eveneens gedekt Als je op straat wordt overvallen, eveneens gedekt mits je aangifte doet bij de politie uiteraard. In België kan je bij bepaalde maatschappijen ook voor dure elektronica toestellen (gsm's, fototoestellen, ...) een polis alle risico's afsluiten. Dan ben je verzekerd tegen alle standaard waarborgen maar ook de niet gedekte waarborgen zoals uw gsm laten vallen op de grond, verloren doen, laten vallen in het wc,.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verzekering :s | jackparrowx | iPhone algemeen | 3 | 26-05-12 22:06 |
verzekering | WishmasterNL | iPhone algemeen | 2 | 24-10-11 19:08 |
iPhone: Verzekering... | Qaox | Jailbreak | 5 | 23-07-10 21:34 |
Verzekering | Jasn | Archief | 1 | 22-04-08 21:10 |
|
|