Processor snelheid omhoog gooien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iphone vrienden, Mij vraag: bij de hardware van de iphone zie ik dat de processor snelheid 400 Mhz is. Is er een tooltje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Processor snelheid omhoog gooien
Hallo beste iphone vrienden,
Mij vraag: bij de hardware van de iphone zie ik dat de processor snelheid 400 Mhz is. Is er een tooltje beschikbaar om deze frequentie op te voeren? Zodat bijvoorbeeld de Playstation emulator beter loopt? Groeten, Flop. P.S Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je zoekfunctie gebruikt had, had je t al gevonden, is zelfs een tread die ik gestart heb. Zoeken op iBooter.
Helaas is het mij niet gelukt, iBooter kun je commands via usb geven na de bootloader van je iphone. Setbusclock enz... Maar deze veranderd zelfs niet in je iphone.
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie,
ik zal er wat beter op letten wat betreft oplossingen. greetz, flop |
|
||||
|
||||
Het enige wat ik ermee hebben kunnen doen is com-bord verbranden.
|
|
||||
|
||||
Kunt hier ook eens kijken : iBooter OC iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij indicator percentage gaat omhoog? | XIII | iPhone algemeen | 5 | 07-09-09 21:14 |
Prijzen simlockvrije Iphone omhoog | Kiwi | Archief | 3 | 01-10-07 00:40 |
|
|