//

Iphone heeft meerdere defecten

Iphone heeft meerdere defecten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu iets langer dan een jaar een iphone 5. Na ongeveer 4 weken ging de unlock-knop stuk. Toen werd mijn iphone gemaakt en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-13, 12:37
MarcoAFCA MarcoAFCA is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard Iphone heeft meerdere defecten

Ik heb nu iets langer dan een jaar een iphone 5.
Na ongeveer 4 weken ging de unlock-knop stuk. Toen werd mijn iphone gemaakt en tot een maand geleden deed mijn iphone het prima. Nu heb ik alleen al enige tijd last van een defect met de dock-connector. De iphone laadt amper op als ik het laadsnoer in de iphone doe of je moet op allerlei manieren proberen het oplaadraad in de iphone te bevestigen dat de lader de iphone weer oplaadt. En sinds een week geeft de iphone telkens aan dat er geen simkaart geinstalleerd zou zijn, terwijl de simkaart logischerwijs wel aanwezig is. Ik heb de 2 defecten hopelijk uitgebreid genoeg uitgelegd. Mijn vraag is nu wat te doen? Kan ik verwachten dat als ik naar mijn telefoonaanbieder (t-mobile) toe ga dat ze m'n iphone innemen en repararen, kosteloos? Of moet ik gewoon betalen voor het repareren van alle defecten. Terwijl ik steeds meer het idee krijgt dat deze iphone nooit echt helemaal 100% goed geweest is aangezien ik al 3 defecten heb? Graag zie ik een antwoord tegemoet. Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-13, 13:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je iPhone defect is dan zul je je moeten wenden tot de verkoper. Kies je ervoor om het zelf te (laten) repareren dan kun je later waarschijnlijk geen aanspraak meer maken op de garantie.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 06-12-13, 15:31
the matrix's schermafbeelding
the matrix the matrix is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 109
Standaard

T mobile geeft 2 jaar garantie
Reageren

Labels
defect sim reparatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone doet raar veel defecten Mickey_ iPhone algemeen 4 10-10-11 11:28
Iphone 3GS met 3 defecten Gerbert Archief 29 06-10-09 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:05.