Contacten van iPhone naar nieuwe simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb net een nieuwe micro-Sim gekocht, omdat ik een iPhone 4 gekocht heb. Nu, mijn contacten staan op mijn oude iPhone, maar hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten van iPhone naar nieuwe simkaart
Beste,
Ik heb net een nieuwe micro-Sim gekocht, omdat ik een iPhone 4 gekocht heb. Nu, mijn contacten staan op mijn oude iPhone, maar hoe zet ik deze contacten op de Simkaart? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt een reservekopie maken van de oude iPhone en deze op de nieuwe iPhone zetten. Contacten naar de simkaart kopiëren is niet mogelijk en bovendien ook niet meer van deze tijd. Daar zijn allerlei services voor.
|
|||
|
|||
Of je kan ze via iCloud opslaan. En zodra je iCloud configureert op je nieuw toestel, worden je contacten mee overgezet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten syncen en naar simkaart | Rikkie311 | iPhone algemeen | 0 | 25-12-11 20:47 |
contacten kopieren naar simkaart??? | Shorty007 | iPhone algemeen | 16 | 27-09-11 16:38 |
Contacten iphone NAAR simkaart | Colburners | iPhone algemeen | 3 | 24-06-10 19:38 |
iPhone contacten naar simkaart? | roeney | Archief | 1 | 09-07-09 17:28 |
Contacten van je simkaart lezen? | Vienna-Dutchman | Archief | 2 | 02-02-08 15:06 |
|
|