iPhone geen WiFi ontvangst.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Misschien dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem. Ik heb een iPhone 4 die geen WiFi ontvangst meer heeft. Ik heb mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone geen Wi-Fi ontvangst..
Dag mensen,
Misschien dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem. Ik heb een iPhone 4 die geen Wi-Fi ontvangst meer heeft. Ik heb mijn iPhone ge-update en hersteld en alles maar nog steeds niets? Weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn.? Groetjes leej |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu opnieuw instellen.
|
|||
|
|||
Greyed out. ..? Of gewoon geen ontvangst.
|
|
|||
|
|||
Riekt naar een hardware probleem als ie helemaal geen Wi-Fi's "ziet".
Het wil nog wel eens gebeuren dat het Wi-Fi-antennekabeltje losschiet als de iphone4 wat "hard wordt neergelegd". Ff (laten) checken (en eventueel vastzetten) kost bijna geen tijd (geld). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wi-Fi kabeltje bij een iphone 4 ?????? Waar heb je dat fabeltje vandaan ? Een iphone 4 heeft geen Wi-Fi antenne kabeltje |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doelde op de connector van een 3Gs. Bij een 4 zit dat anders. Excuse me. Was de Wi-Fi werkend en deed ie niet meer na: 1. Na een val? 2. Na de softwareupdate? |
|
|||
|
|||
Helemaal geen ontvangst.. Ik heb net de antenne vervangen en nog steeds geen ontvangst... Waar kan het dan aan liggen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar Bluetooth doet het wel...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
heel slecht ontvangst en geen Wi-Fi | iphone1994 | Wi-Fi | 4 | 05-04-12 18:42 |
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere | mriesenb | Wi-Fi | 7 | 26-12-11 18:04 |
slecht/geen gps en Wi-Fi ontvangst | domela76 | Wi-Fi | 2 | 02-07-11 21:11 |
Wel op Wi-Fi toch geen ontvangst! | Vinneken | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 19:15 |
geen netwerk en lage ontvangst Wi-Fi | vanrumst | Wi-Fi | 0 | 02-03-10 10:41 |
|
|