praktische vragen over de 4 S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben sinds een week in het bezit van een 16Gb iPhone 4S, prima apparaat, maar ik heb toch wat praktische vragen. - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
praktische vragen over de 4 S
Hallo allemaal,
ik ben sinds een week in het bezit van een 16Gb iPhone 4S, prima apparaat, maar ik heb toch wat praktische vragen. - Ik gebruik mijn mobiel ook als wekker en als er dan midden in de nacht een mail binnen komt dan wordt ik gewekt door een signaal. Is er een mogelijkheid om dit soort meldingen automatisch na bv 23 uur uit te zetten? Ik kom van een Androïd telefoon(oei vloeken in de kerk?) en daar zal een mailprogramma(Aquamail) op waar je dat wel kon instellen. - ook gebruik ik meerdere email adressen waarvan de inboxen allemaal zijn geforward naar mijn primaire email account wat ik met IMAP naar de iPhone transfer. Als ik nu een email krijg die is gericht aan een bepaald email adres dan kan ik via de iPhone alleen maar reageren met de primaire mail-identiteit. Is er een mogelijkheid om met een andere mail-identiteit te antwoorden? -Waarom is het zo dat ik als ik een foto wil delen dat dan niet de WhatsApp mogelijkheid gekozen kan worden? Grt Piet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je eerste vraag: niet-storen aanzetten in Instellingen, -> Niet storen. En dan: gepland op 'aan' zetten en van 23u tot de tijd in de ochtend die je wilt. De wekker zal met geluid af blijven gaan als 'niet storen' actief is.
Overigens zou je ook vliegtuigmodus in kunnen schakelen, word je ook niet gestoord door mailtjes, sms-jes etc. 's nachts. Laatst gewijzigd door ballegooier; 11-12-13 om 22:22. Reden: dt=d |
|
|||
|
|||
Citaat:
grt Piet. |
|
||||
|
||||
Graag gedaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2013 om 21:54 ---------- 2e vraag: Als je een nieuwe mail opstelt tap dan op 'kopie/blind, van' - er openen dan meerdere velden - tap op je mailadres - selecteer je gewenste mailadres- KLAAR ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2013 om 21:56 ---------- 3e vraag: Whatsapp is niet geïntegreerd in het iOS systeem, zoals dat bijv. wel bij Facebook en Twitter is. Voor het delen via WA zul je dus gewoon naar de WA app moeten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij ondersteunt de Mail app enkel iCloud-accounts op de manier die wollie1979 beschrijft. Probeer het eens uit zou ik zeggen, laat gerust weten of dat ook werkt bij jouw mailprovider. Anders zul je de app van de mailprovider moeten downloaden (bv. Gmail).
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Praktische vragen Ipad | avandalfsensantman | iPad algemeen | 5 | 28-08-11 20:38 |
2 vragen | Denbosch | iPhone Apps | 1 | 12-08-10 01:10 |
|
|