//

praktische vragen over de 4 S

praktische vragen over de 4 S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben sinds een week in het bezit van een 16Gb iPhone 4S, prima apparaat, maar ik heb toch wat praktische vragen. - ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-13, 22:06
Guest-20200531181756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Question praktische vragen over de 4 S

Hallo allemaal,
ik ben sinds een week in het bezit van een 16Gb iPhone 4S, prima apparaat, maar ik heb toch wat praktische vragen.
- Ik gebruik mijn mobiel ook als wekker en als er dan midden in de nacht een mail binnen komt dan wordt ik gewekt door een signaal.
Is er een mogelijkheid om dit soort meldingen automatisch na bv 23 uur uit te zetten?
Ik kom van een Androïd telefoon(oei vloeken in de kerk?) en daar zal een mailprogramma(Aquamail) op waar je dat wel kon instellen.
- ook gebruik ik meerdere email adressen waarvan de inboxen allemaal zijn geforward naar mijn primaire email account wat ik met IMAP naar de iPhone transfer.
Als ik nu een email krijg die is gericht aan een bepaald email adres dan kan ik via de iPhone alleen maar reageren met de primaire mail-identiteit.
Is er een mogelijkheid om met een andere mail-identiteit te antwoorden?
-Waarom is het zo dat ik als ik een foto wil delen dat dan niet de WhatsApp mogelijkheid gekozen kan worden?

Grt Piet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-13, 22:15
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je eerste vraag: niet-storen aanzetten in Instellingen, -> Niet storen. En dan: gepland op 'aan' zetten en van 23u tot de tijd in de ochtend die je wilt. De wekker zal met geluid af blijven gaan als 'niet storen' actief is.

Overigens zou je ook vliegtuigmodus in kunnen schakelen, word je ook niet gestoord door mailtjes, sms-jes etc. 's nachts.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 11-12-13 om 22:22. Reden: dt=d
  #3  
Oud 11-12-13, 22:20
Guest-20200531181756
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je eerste vraag: niet-storen aanzetten in Instellingen, -> Niet storen. En dan: gepland op 'aan' zetten en van 23u tot de tijd in de ochtend die je wilt. De wekker zal met geluid af blijven gaan als 'niet storen' actief is.

Overigens zou je ook vliegtuigmodus in kunnen schakelen, wordt je ook niet gestoord door mailtjes, sms-jes etc. 's nachts.
Dankje wel voor de snelle response.

grt Piet.
  #4  
Oud 11-12-13, 22:22
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Graag gedaan
  #5  
Oud 11-12-13, 22:51
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je eerste vraag: niet-storen aanzetten in Instellingen, -> Niet storen. En dan: gepland op 'aan' zetten en van 23u tot de tijd in de ochtend die je wilt. De wekker zal met geluid af blijven gaan als 'niet storen' actief is.

Overigens zou je ook vliegtuigmodus in kunnen schakelen, word je ook niet gestoord door mailtjes, sms-jes etc. 's nachts.
Of gewoon de sluimer knop aan de zijkant uit zetten. Werkt perfect. Geen enkele melding komt er doorheen en de wekker gaat wel gewoon af.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2013 om 21:54 ----------

2e vraag:
Als je een nieuwe mail opstelt tap dan op 'kopie/blind, van' - er openen dan meerdere velden - tap op je mailadres - selecteer je gewenste mailadres- KLAAR

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 december 2013 om 21:56 ----------

3e vraag:

Whatsapp is niet geïntegreerd in het iOS systeem, zoals dat bijv. wel bij Facebook en Twitter is. Voor het delen via WA zul je dus gewoon naar de WA app moeten
  #6  
Oud 12-12-13, 00:31
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Of gewoon de sluimer knop aan de zijkant uit zetten.
Kan, maar dan kan de iPhone nog wel trillen. Bzzzt-bzzzt!
  #7  
Oud 12-12-13, 02:51
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OpaPiet Bekijk bericht
- ook gebruik ik meerdere email adressen waarvan de inboxen allemaal zijn geforward naar mijn primaire email account wat ik met IMAP naar de iPhone transfer.
Volgens mij ondersteunt de Mail app enkel iCloud-accounts op de manier die wollie1979 beschrijft. Probeer het eens uit zou ik zeggen, laat gerust weten of dat ook werkt bij jouw mailprovider. Anders zul je de app van de mailprovider moeten downloaden (bv. Gmail).
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #8  
Oud 12-12-13, 09:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Volgens mij ondersteunt de Mail app enkel iCloud-accounts op de manier die wollie1979 beschrijft. Probeer het eens uit zou ik zeggen, laat gerust weten of dat ook werkt bij jouw mailprovider. Anders zul je de app van de mailprovider moeten downloaden (bv. Gmail).
Volgens mij werkt dat ook wel met niet-iCloud accounts. Echter moeten deze email accounts dan wel op de iPhone zijn ingesteld. En zoals ik het begrijp heeft de TS dat niet.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #9  
Oud 12-12-13, 17:12
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Volgens mij ondersteunt de Mail app enkel iCloud-accounts op de manier die wollie1979 beschrijft. Probeer het eens uit zou ik zeggen, laat gerust weten of dat ook werkt bij jouw mailprovider. Anders zul je de app van de mailprovider moeten downloaden (bv. Gmail).
ja hoor, dat werkt wel degelijk ook met niet-iCloud accounts. Ik heb 2 Exchange accounts, een POP account en een iCloud account op m'n iPhone en die kan ik gewoon allemaal selecteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Praktische vragen Ipad avandalfsensantman iPad algemeen 5 28-08-11 20:38
2 vragen Denbosch iPhone Apps 1 12-08-10 01:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.