iPhone 5 laadt niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Mijn iPhone 5 wil sinds gisterenavond niet meer opladen. Het arme ding is helemaal leeg en hij laad niet meer op (verschillende kabels ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 laadt niet meer op
Hallo mensen,
Mijn iPhone 5 wil sinds gisterenavond niet meer opladen. Het arme ding is helemaal leeg en hij laad niet meer op (verschillende kabels geprobeerd, verschillende stopcontacten en usb's.) Dit ligt dus aan de telefoon zelf. Ik kreeg gisterenavond nog het volgende op mijn scherm te zien: Nu zit ik dus in het geheel zonder telefoon. Wie weet wat ik hiermee moet? Hij is nog geen jaar oud, maar ik ben m.b.t. werk wel redelijk afhankelijk van mijn telefoon. Hij laadde voorheen prima op tot eergisteren toen deed ie het maar half tenzij ik de kabel er echt goed in deed. Ik heb met een tandenstoker al de stof die in het dock zat proberen uit te halen maar dit wilde niet baten. Sinds gisteravond is hij gestopt met laden. Ik heb hem gekocht met een Vodafone RED PLUS abonnement. Ik ga vanmiddag dus naar de Apple store in Amsterdam. Het is natuurlijk een apple product maar heb hem daar niet aangeschaft, zouden ze hem dan repareren/nakijken/ vervangen voor een nieuwe? Ik zit binnen het jaar garantie. (gekocht in April) Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan ook zijn dat de bootspanning zo laag is (<3.7V) door een diepe ontlading dat iOS niet kan opstarten.
Sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit. Als het goed is wordt de accu nu heel langzaam met weinig laadstroom ongecontroleerd opgeladen. Als de bootspanning weer hoog genoeg is zou de iPhone moeten opstarten en gecontroleerd verder laden. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! Maar dit wilde helaas niet baten! Ik ben dus naar de Apple store gegaan vandaag in Amsterdam. Ik had geen afspraak dus kon in de eerste instantie niet geholpen worden, maar er werd me toegefluisterd nogmaals later op de dag terug te komen. Ik ben na een uur terug gegaan en werd toen netjes doorverwezen naar een medewerker (super tof!). Hij controleerde de telefoon en concludeerde dat het moederbord defect was. Omdat ik binnen de garantie periode val kreeg ik meteen een nieuwe! Dat is wel wat beter dan via via via opsturen en em weken kwijt zijn. Als je dus binnen die garantie periode valt krijg je meteen een nieuw toestel mee. |
|
|||
|
|||
Apple Store
Kan dit alleen bij de apple store in Amsterdam?
|
|
|||
|
|||
Ik geloof dat ik ook bij de andere apple stores terecht kon maar die waren sowieso te ver voor mij.
|
|
|||
|
|||
40 euro als de dock vv moet worden
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook ooit gehad, dat was toen ik nog op iOS 6 zat.
De oplossingen van Timosha hebben mij toen geholpen. Citaat:
Kun je mij dat verder uitleggen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. | mrlennard | iPhone algemeen | 1 | 28-10-13 03:00 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc | paske | iPhone algemeen | 6 | 07-09-12 16:59 |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
|
|