Heel raar netwerk probleem! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iphone blijft 'zoeken...' Naar netwerk, ook zonder sim, hij vraagt bij opstarten niet naar mijn pincode en begint meteen te zoeken zonder resultaat, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heel raar netwerk probleem!
Hallo,
Mijn iphone blijft 'zoeken...' Naar netwerk, ook zonder sim, hij vraagt bij opstarten niet naar mijn pincode en begint meteen te zoeken zonder resultaat, Heb al geprobeerd : paar keer vliegtuigmodus aan uit/ telefoon aan uit, aan uit met knoppen 10sec in ted rukken en netwerkinstellingen gereset Evenvoor de duidelijkheid er zit een nieuwscherm in! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt er op dat er dan iets niet terug of goed is aangesloten.
|
|
|||
|
|||
Zou niet weten wat, vervang wekelijks schermen, en nu voor mijn eigen heb ik dit..
|
|
|||
|
|||
Je moet bij instellingen je tijd en datum goed zetten, daarna zul je weer netwerken ontvangen!!!
Dit zal je altijd hebben wanneer het moederbord zonder spanning heeft gezeten, tijd en datum zijn dan niet correct waardoor je "zoeken/geen service" in beeld ziet staan. Of je hebt een simlock en een simkaart geplaatst die niet wordt ondersteund. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
100% zeker dat wanneer je de datum en tijd goed hebt ingesteld je weer netwerk ontvangst hebt! 😇
|
|
|||
|
|||
Ik weet wel zeker dat dat het probleem niet is. Ts vervangt wel vaker schermen dus daar is hij wel bekent mee.
Het probleem en oplossing is al eens in een ander topic gegeven , |
|
|||
|
|||
😎. ik lees net dat de ts het probleem ook heeft wanneer er geen simkaart is geplaatst. 😴
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet heel raar | ricohoskam | iPhone algemeen | 14 | 27-04-11 23:02 |
heel raar!! | Enes | iPhone algemeen | 6 | 29-11-09 17:23 |
iPhone: Heel raar probleem met iPhone 3GS 32Gb.... volledig vast! | mollie68 | Jailbreak | 8 | 15-09-09 15:06 |
Iphone doet heel raar | Quintenajax | iPhone algemeen | 6 | 22-03-09 03:04 |
*#307# heel raar met 1.1.1 | mrgoolie | Unlock [archief] | 1 | 29-10-07 23:29 |
|
|