iphone 4 verwijdert zelf app niet meer te vinden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een iphone 4 ios 7.0.3 ik wou laatst een update doen van een app, toen moest ik dat aanuleren vanwege te weinig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 verwijdert zelf app niet meer te vinden
hoi,
ik heb een iphone 4 ios 7.0.3 ik wou laatst een update doen van een app, toen moest ik dat aanuleren vanwege te weinig ruimte. toen verdween hij ineens van mijn beeldscherm en als ik naar app store ga zegt die open en als ik daarop klik gebeurt er niks na vele keren hem gereset te hebben heeft het niets geholpen de app heet candy blast mania. wie o wie kan mij helpen want snap er niet meer van gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
al een harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
en hoe doe je dat dan?
de enigste reset wat ik heb gedaan is allebei de knoppen 10 seconden inhouden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat gaat op moment even niet mijn laptop is weggebracht naar de zaak maar zodra het kan zal k het proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App notities niet meer scherm, wel te vinden via zoekfunctie | Doja | iPhone Apps | 0 | 20-02-13 23:01 |
kan 3G uitzetten niet meer vinden op Iphone 4S | DducKyy | iPhone algemeen | 12 | 30-10-11 14:45 |
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden | Djurres | Jailbreak | 2 | 08-09-09 18:47 |
Ik kan de belstatus app niet meer vinden | SARALI | Archief | 1 | 21-07-09 11:39 |
|
|