iphone 4s schermvergrendeling werkt niet altijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn automatische (slot) schermvergrendeling op 2 minuten staan. Nu zijn er nog al wat apps die zich daar niets van aantrekken en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone 4s schermvergrendeling werkt niet altijd
Ik heb mijn automatische (slot) schermvergrendeling op 2 minuten staan.
Nu zijn er nog al wat apps die zich daar niets van aantrekken en het display gewoon aan laten met drastische daling van de accu capaciteit Een van die apps is mijn veel gebruikte Runtastic, terwijl in de beschrijving van deze app men aanraadt om deze functie aan te zetten om accu te besparen.!! Zie ik nu iets over het hoofd bij de instellingen of ligt dit probleem toch bij de apps ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je in runtastic instellen of het scherm automatisch uitgaat.
|
|
||||
|
||||
Ja dat klopt je kunt de switch instellen" Stroombesparingsmodus" die staat aan en toch blijft display aan als ik bv in de geschiedenis zit en deze aan laat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotostream werkt niet altijd | Liliane1967 | iPhone algemeen | 1 | 08-12-13 18:54 |
safari werkt niet altijd. | koreke | iPad Apps | 2 | 27-12-12 17:56 |
Iphone slider werkt niet altijd. | brikie | iPhone algemeen | 7 | 27-11-11 14:28 |
iPhone 3GS power knop werkt niet altijd | snverhallen | iPhone algemeen | 6 | 17-09-10 18:37 |
synchronisatie werkt niet altijd | matthijs46 | iTunes | 2 | 13-09-09 23:36 |
|
|