Video zoomfunctie ios7 werkt niet op iPhone 4s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iOS7 en een iPhone 4s. Bij mij werkt de nieuwe video zoomfunctie niet. Heb ik iets over het hoofd gezien en werkt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video zoomfunctie ios7 werkt niet op iPhone 4s?
Ik heb iOS7 en een iPhone 4s. Bij mij werkt de nieuwe video zoomfunctie niet. Heb ik iets over het hoofd gezien en werkt dit uberhaupt niet op een 4s of zijn hier aparte instellingen voor?
Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Werkt volgens mij niet op een iphone 4S
|
|
|||
|
|||
Heb het net geprobeerd en hier lukt het ook niet. Dus op een 4s zal dit niet mogelijk zijn vrees ik.
|
|
||||
|
||||
Hahaha, wat stom! Kun je serieus niet zoomen met de 4s? Ook niet als je pincht met 2 vingers?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ipad 4 ook niet, enkel ipad air, ipad mini retina en iPhone 5s kunnen dit.
|
|||
|
|||
Mijn 4s heb ik nog niet zo lang maar was vandaag weer een keer aan het zoeken naar de zoomfunctie tijdens filmen. Dat kan dus echt niet ?!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb dit topic goed gelezen. Maar is er mss een app die dat wel voor elkaar heeft.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb het goed gelezen. Er ontstond bij mij alleen ongeloof, omdat dat namelijk zelfs bij een goedkope Sony al kan. Zoals een ander al schrijft, is er natuurlijk geen enkele app die de hardware van de iphone kan veranderen. Dan nu dit: de standaard camera app van Apple kent inderdaad geen mogelijkheid om te zoomen, in video modus. Dat was wat mij tegenviel / tegen valt. Met ProCamera 7 kun je wel zoomen met de iphone 4s , ook in video modus. Die heb ik even gekocht in de aanbieding. Dat werkt ! Met vriendelijke groet!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Find my Friends - Zoek mijn vrienden werkt niet goed onder iOS 7?? | Japie.G | iPhone Apps | 18 | 14-06-14 16:47 |
App iTunes en App Store werkt niet meer na iOS 7-update | vermeuzel | iPhone algemeen | 18 | 06-10-13 20:14 |
live mail werkt niet meer bij ios7 | Mad Hankey | iPhone algemeen | 0 | 22-09-13 13:12 |
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 | nierop | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 03-08-13 16:50 |
Iphone 4s ios7 niks werkt meer.. | Congierge | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 10-07-13 16:47 |
|
|