Contacten kwijt na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb even lopen zoeken op dit forum, maar heb niet echt iets gevonden. Ik heb een iPhone 4 16GB, nadat ik hem had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten kwijt na herstel
Hallo,
Ik heb even lopen zoeken op dit forum, maar heb niet echt iets gevonden. Ik heb een iPhone 4 16GB, nadat ik hem had gejailbreaked, heb ik hem hersteld, omdat de jailbreak mij niet aanstond. Ik heb hem hersteld via iTunes en dus ben ik alles kwijt, nu wil ik weten hoe ik mijn contacten terug kan vinden, er staat maar een paar contacten op mijn SIM kaart, de rest had ik gewoon toegevoegd op de iPhone. Hoe kan ik de contacten terug vinden? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel eens een back gemaakt dmv iTunes (reserve copie )? En heb je iCloud aan staan op je iPhone?
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb een reservekopie voor het herstellen gemaakt, maar dit is een reservekopie met de jailbreak erop en ik wil echt zonder jailbreak.
Ja, ik heb iCloud aanstaan |
|
||||
|
||||
Als je iCloud contacten heb aan staan kun je deze toch op je iPhone of Ipad ook weer aan zetten en zo terug zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? | BJSApple | iTunes | 2 | 02-12-13 22:35 |
contacten kwijt na herstel | Stargirl760 | iPhone algemeen | 4 | 27-10-13 18:35 |
Trefwoorden kwijt na herstel | t-kroon | iPhone algemeen | 2 | 24-04-13 10:44 |
Foto: foto's kwijt na herstel | koeke77 | Muziek, foto & video | 1 | 27-01-12 19:50 |
Video: Videos kwijt na herstel | Toost | Muziek, foto & video | 2 | 27-01-12 14:27 |
|
|