contacten kwijt na herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Na een herstel te doen op mijn iphone, ben ik gewoon al mijn contacten kwijt. Iemand die weet hoe ik deze allemaal kan terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten kwijt na herstel
Beste
Na een herstel te doen op mijn iphone, ben ik gewoon al mijn contacten kwijt. Iemand die weet hoe ik deze allemaal kan terug halen? Het is een nieuwe sim dus deze staan er niet op |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Over de SIM hoef je je geen zorgen te maken. Een iPhone gebruikt de contacten niet die op een SIM staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
1 keer per jaar een backup maken, ja dan doe je het met een bepaalde regelmaat, maar of het na 330 dagen nog up to date is durf ik te betwijfelen. |
|
|||
|
|||
ik maak regelmatig een back-up, had zelfs eentje gemaakt als ik ios7 installeerde
maar het lukt niet |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trefwoorden kwijt na herstel | t-kroon | iPhone algemeen | 2 | 24-04-13 10:44 |
Iphone 4 notities kwijt na herstel | arnejwz | iPhone algemeen | 1 | 24-09-12 13:55 |
Foto: foto's kwijt na herstel | koeke77 | Muziek, foto & video | 1 | 27-01-12 19:50 |
Video: Videos kwijt na herstel | Toost | Muziek, foto & video | 2 | 27-01-12 14:27 |
Deel van iconen kwijt na herstel. | Maartenombe | Archief | 1 | 10-01-09 23:08 |
|
|