iphone 4: kan simcode niet invoeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iphone geupdated. Hij ging helemaal uit en toen ik hem weer opstartte, stond er SIM vergrendeld. en het scherm dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4: kan simcode niet invoeren
Ik heb net mijn iphone geupdated. Hij ging helemaal uit en toen ik hem weer opstartte, stond er SIM vergrendeld. en het scherm dat ik krijg is van de toegangscode. Ik kan dus maar vier cijfers intoetsen. Wanneer ik de toegangscode correct intoets, is dat niet wat hij verwacht. En blijft hij vriendelijk Hello zeggen. Maar verder kom ik niet. En wanneer ik de correcte PUK-code intoets, gaat het ook mis omdat hij zoveel posities niet verwacht en het zijn er toch echt acht. Misschien dat ik wat begrippen door elkaar haal. Kan iemand mij een tip geven om mijn iphone weer aan de praat krijgen? Alvast hartelijk bedankt.
groetjes, maria |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
succes. |
|
|||
|
|||
Probeer anders in een andere telefoon de simpincode uit te zetten op de simkaart.
dit helpt ook altijd. |
|
|||
|
|||
o, wat dom me van me. Ik schaam me enorm. Maar het werkt nu gelukkig wel weer allemaal. Heel erg bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon nummer bij instelling kan ik niet invoeren, | justashlee | iPhone algemeen | 4 | 02-05-12 20:42 |
Kan de pincode niet meer invoeren!!! | jpmphone | iPhone algemeen | 4 | 16-03-12 13:12 |
Ik kan mn APN instellingen niet handmatig invoeren | Duan82 | Overige providers Nederland | 5 | 03-03-11 18:01 |
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen | sahinkaptan | iPhone algemeen | 23 | 06-05-09 16:07 |
iPhone vraagt niet meer om SIMcode | iPeng | iPhone algemeen | 17 | 09-12-08 14:33 |
|
|