"E-mail ophalen mislukt" na back-up teruggezet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik had een back-up gemaakt van mijn iPhone 5 en deze teruggezet op mijn iPhone 5s. E-mail geconfigureerd. Nu staat er steeds als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"E-mail ophalen mislukt" na back-up teruggezet
Hoi allemaal,
Ik had een back-up gemaakt van mijn iPhone 5 en deze teruggezet op mijn iPhone 5s. E-mail geconfigureerd. Nu staat er steeds als ik in mijn postvak in ga "e-mail ophalen mislukt" en dat drie keren, want ik heb drie e-mailadressen. De mails komen wel aan. Wie weet een oplossing voor het probleem? Groetjes, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Alles doet het wel gewoon, maar ik krijg steeds die melding. Het is dus irritant dat ik steeds op 'ok' moet klikken En wel drie keer, haha. Voordat ik me mail kan lezen/versturen.
|
|
|||
|
|||
Ja dat snap ik. Het lijkt me een synchronisatie probleem. Misschien de accounts verwijderen en terug opnieuw installeren?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
inderdaad dat is de oplossing. Ik had gisteren met een account het zelfde probleem. Eerst het ww opnieuw ingevoerd, dat hielp tijdelijk. Hierop heb ik het account verwijderd en opnieuw op de 5S aangemaakt en het draait weer als een zonnetje. |
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik ga het nu proberen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een "oude" back-up terughalen......het kan... | Puff | iPhone algemeen | 25 | 18-09-14 10:57 |
Hulp bij "Verbinding met iTunes Store mislukt" | DennisBeverloo | iPhone algemeen | 8 | 12-10-12 21:31 |
iPhone: Iphone 4G "back-up maken" t.b.v. eventuele jailbrake | MCNO | Jailbreak | 4 | 12-10-11 14:12 |
Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"? | egidius | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-06-11 23:48 |
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. | iJob | iPhone algemeen | 29 | 03-04-11 21:04 |
|
|