Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk zal er licht gegniffeld worden bij dit probleem, maar ik heb mijn 3G niet altijd aanstaan, evenmin als mijn gewone data, om stroom te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"?
Waarschijnlijk zal er licht gegniffeld worden bij dit probleem, maar ik heb mijn 3G niet altijd aanstaan, evenmin als mijn gewone data, om stroom te sparen. Dat betekent dat ik elke keer als ik in mijn mailprogramma een bericht wil nalezen, ik de mededeling "E-mail ophalen mislukt" moet wegklikken. Aangezien ik 7 verschillende accounts heb, moet ik dus 7 keer dat bericht wegklikken. Dat is ongelooflijk vervelend, vooral als je op Schiphol je boardingpass op je iPhone wil laten zien, die in het Postvak zit.
Ik weet het, er zijn ernstigere problemen, maar ik zou die mededeling alleen willen zien als er echt iets aan de hand is, maar niet als er doelbewust geen netwerk is. Heeft iemand hiervoor een oplossing of ben ik een aansteller? Groet in elk geval. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alle mail op handmatig zetten ipv Push of Fetch?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan additioneel de mail App alleen opstarten als je online bent?
En dingen die je offline beschikbaar wil hebben (zoals een boarding pass) in Evernote zetten? (als favoriet in de gratis versie of in een offline notebook in de Premium versie) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. | iJob | iPhone algemeen | 29 | 03-04-11 21:04 |
Na ophangen gesprek: "Verbinding mislukt". | Dennissimeau | iPhone algemeen | 1 | 01-04-11 21:42 |
"Email versturen mislukt" | MJ1983 | iPhone algemeen | 5 | 08-08-10 10:59 |
de "gereed" knop is weg en blijft hangen en kan geen mail bekijken | wunhan | Archief | 1 | 08-12-09 10:18 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|