//

Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock

Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heren/dames Onlangs een dockingstation/wekkerradio gekocht voor mijn iphone 5. Prachtig geluid en goed functionerend apparaat en ben er zeer tevreden over. Echter; alle inkomende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-13, 23:18
DennisVenemaFotografie DennisVenemaFotografie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Unhappy Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock

Hallo heren/dames

Onlangs een dockingstation/wekkerradio gekocht voor mijn iphone 5. Prachtig geluid en goed functionerend apparaat en ben er zeer tevreden over.

Echter; alle inkomende sms/whatsapp etc hoor ik niet zodra mijn iphone op de dock staat. Hij springt automatisch op (ik denk...) koptelefoonstand....

Is er iemand die weet hoe ik mijn telefoon hier uit kan krijgen? Of een optie waardoor sms/whatsapp WEL geluid geeft na het docken?

Dit is hem overigens:

bol.com | Sony ICF-DS15IPN - Dockingstation met wekkerradio - Zilver, Sony | Elektronica...

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door DennisVenemaFotografie; 18-12-13 om 23:19. Reden: Link ingevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-13, 07:20
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Dockconnector van iphone reinigen .


Helpt dit niet dan moet deze vervangen worden
  #3  
Oud 19-12-13, 08:24
DennisVenemaFotografie DennisVenemaFotografie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Vreemd, iphone is 2 maand oud en dock 2 dagen.

Hoe kan ik deze reinigen? En gaat dat helpen? Heb tijdens het opladen wel gewoon geluid overigens...
  #4  
Oud 19-12-13, 15:30
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik heb dit ook met een dock die gewoon dient om uw iPhone rechtstaand op uw bureau te zetten tijdens het laden.

Dan werken alle inkomende geluiden ook niet, buiten inkomende telefoons.

Suzuki2002 is een zeer bekwaam forumlid, maar een defecte dockconnector? Want voor de rest heb ik daar nooit last van.
  #5  
Oud 19-12-13, 22:46
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Hmmm. Ik moet toch even een correctie geven , ( te snel over heen gelezen)

Is het niet zo dat zodra deze op een dockstation wekker radio wordt gezet dat deze geluiden automatisch worden uitgeschakeld ,om te voorkomen dat je tijdens afspelen van muziek geen irritante geluidjes hoort bij ontvangen berichten ..


Voor een 2 maanden oude iphone lijkt het me inderdaad sterk dat deze al defect is, aangezien je muziek verder wel over de radio wordt afgespeeld

Laatst gewijzigd door suzuki2002; 20-12-13 om 09:33.
  #6  
Oud 19-12-13, 23:03
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Is het niet zo dat zodra deze op een dockstation wekker radio wordt gezet dat deze geluiden automatisch worden uitgeschakeld ,om te voorkomen dat je tijdens afspelen van muziek geen irritante geluidjes hoort bij ontvangen
Dit klinkt eigenlijk best wel logisch. Vandaar dat als er een oproep binnenkomt, je wel geluid krijgt.
Reageren

Labels
dock, dockingstation, iphone5, koptelefoonstand, stil



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 automatisch koppelen met Parrot CK3100 Nekkie079 iPhone accessoires en onderdelen 8 23-10-13 14:48
App gezocht: iphone 's nachts automatisch op stil peerke444 iPhone Apps 3 21-10-11 19:25
Telefoon automatisch op luidspreker bij elk gesprek Rikzvh iPhone algemeen 3 01-09-11 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.