//

Telefoon automatisch op luidspreker bij elk gesprek

Telefoon automatisch op luidspreker bij elk gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen weekend liep mijn i-phone 3 vast nadat ik voor Voice over had gekozen. Uiteindelijk via I-tunes alles weer kunnen herstellen, alleen gaat nu elk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-11, 20:19
Rikzvh Rikzvh is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Unhappy Telefoon automatisch op luidspreker bij elk gesprek

Afgelopen weekend liep mijn i-phone 3 vast nadat ik voor Voice over had gekozen. Uiteindelijk via I-tunes alles weer kunnen herstellen, alleen gaat nu elk gesprek via de luidspreker. Als ik de telefoon tegen mijn oor aan hou gaat het goed, maar als er 2 centimeter ruimte tussen toestel en oor is gaat het gesprek via de luidspreker. Weet niet hoe ik dit kan herstellen. Tijdens het gesprek is er geen mogelijkheid om te kiezen tussen diverse menuus die ik eerder wel had.

Laatst gewijzigd door Rikzvh; 01-09-11 om 15:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-11, 17:48
Reem0nN Reem0nN is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Purmerend
Berichten: 30
Standaard

Op welke firmware zit je precies ?
Probeer even je headset van apple aan te sluiten , en kijken of ie dan ook op speaker blijft, misschien krijg je dan wel een menu.

Heb het ook wel is gehad met mijn iPhone 2G 8GB dat ie dacht dat mijn headset er nog in zat waardoor mijn ear speaker het niet meer deed en enkel nog maar kon bellen via mijn headset.
Was vanzelf opgelost met paar keer derin en der uit.
  #3  
Oud 31-08-11, 17:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@Rikzvh zit er geen stof/vuil/pluis in de koptelefoon uitgang? Mogelijk dat je iPhone 'denkt' dat de headset aangesloten is?

En als je toch bezig bent, doe meteen het dock connector even uitbaggeren.
  #4  
Oud 01-09-11, 15:22
Rikzvh Rikzvh is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Allen,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb firmware versie 4.3.5 (8L1 ) en modemfirmware 05.16.02.
Helaas heeft het niet geholpen. Wel kwamen er veel stofbolletjes uit de ingang voor de headset en dock connector, maar heeft niet geholpen. Telefoongesprek begint nog steeds normaal ( niet via speaker ), ook als je de telefoon gewoon neerlegt en belt, gaat het goed, maar als je daarna de telefoon tegen je oor houdt en daarna er van af, gaat het verder via de speaker.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 september 2011 om 14:28 ----------

@Reem0nN,

IK heb wel het menu gekregen. Kan dan kiezen voor luidspreker aan en geluid gaat via speaker, kies ik voor luidspeaker uit, gaat het ook weer goed. Alleen als ik hem dan weer tegen mijn oor aan hou en weer terug, is het icoontje vd luidspeaker aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 12:42
skype app neemt automatisch gesprek aan. prozei iPhone Apps 1 09-01-11 22:19
telefoon gesprek opnemen gserban Archief 6 31-03-10 19:00
Gesprek afgebroken bij inschakeling luidspreker swimzie iPhone algemeen 2 14-06-09 11:32
Luidspreker werkt niet meer tijdens gesprek Lucasgent iPhone algemeen 2 05-03-09 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.