telefoon gesprek opnemen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om met de iPhone je gesprek op te nemen zodat ik bewijs materiaal heb van een gevoerde gesprek? Ik kon dit namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
telefoon gesprek opnemen
Is het mogelijk om met de iPhone je gesprek op te nemen zodat ik bewijs materiaal heb van een gevoerde gesprek?
Ik kon dit namelijk wel via mijn nokia en heb het geprobeerd met mijn voicerecorder op de iPhone maar daT ging niet iemand oplossing hiervoor of is er een app voor?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
al 1 week geen reactie hierop gehad, dus niemand die iets weet of dat er een app voor is zodat ik beaalde gevoerde gesprekken wel kan opnemen?
|
||||
|
||||
Denk dat men bij zichzelf heeft gedacht : Die gaat vast nog wel de zoekfunctie ontdekken ;-)
https://forum.iculture.nl/f8/ap...-recorden.html Iets recenter : https://forum.iculture.nl/f8/ap...k-opneemt.html Helaas..... |
|
||||
|
||||
zoek functie was gebruikt op opnemen gesprek maar daar kwam weinig uit zoals gewoonlijk, maar bedankt voor je link
iphone kan dus prullenbak in omdat het niet mogelijk is dus weer terug naar mijn nokia waar dit wel mogelijk is, moedeloos word je van al die restricties van apple topic mag gesloten worden
|
||||
|
||||
gserban : vind je dat niet wat overdreven ? Heeft niet zozeer met de restricties van Apple te maken, want ook voor jailbroken iPhones is de app er (nog) niet. Is het van vitaal belang voor je ?
Misschien dat iemand zo'n app binnenkort wel maakt, wie weet |
|
||||
|
||||
Als het niet van vitaal belang zou zijn zou ik het hier niet posten.
Maar probleem is al opgelost simkaart zit in me oude nokia
|
||||
|
||||
Als jouw prullenbak vol is, in de mijne kan nog wel wat bij ...
/Slotje zoals gevraagd dan maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
kan inkomend gesprek niet opnemen | lema | iPhone algemeen | 4 | 08-04-09 22:46 |
Telefoon opnemen met computer | Tiamat | iPhone algemeen | 7 | 25-01-09 00:05 |
Telefoon opnemen | knrd | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 09:42 |
Sliden met telefoon opnemen. | Marcel1984 | iPhone algemeen | 9 | 05-06-08 10:53 |
|
|